Němečtí Piráti v dalším zemském sněmu, předběhli Zelené, Svobodní zcela vypadli
Jásot a vítězné výkřiky ovládly včera odpoledne pirátskou palubu ve spolkové zemi Sársko. Piráti získali v zemských volbách 7,4 % a zajistili si čtyři křesla v místním parlamentu. Po Berlínu je to druhý zemský sněm, kam se Piráti probojovali. V Sársku dokonce předstihli Zelené s pětiprocentním výsledkem. Vládní strana FDP zcela propadla, získala pouhých 1,22%.

26. 3. 2012
Datum: 26. 3. 2012, Autor: haw Přečteno: 2451x Zobrazit článek pro tisk
Doposud hodnotilo 21 čtenářů, celková známka je 1.38.
Komentáře |
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:03)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Nerdi přeložení jako "Urbánní internetoví aktivisté"? heh... :-) (xChaos, 29. 3. 2012 - 00:23:03)
|
Odpovědět
|
 |
Můj vlastní článek zde:
http://teckacz.cz/1191-Piratska-strana-boduje-v-Sarsku-xChaos-boduje-v-SoftSecrets
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:39:54)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (javascript:f(50gvY), 3. 4. 2012 - 01:43:05)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako ("', 3. 4. 2012 - 01:43:05)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako ('`"50gvY, 3. 4. 2012 - 01:43:05)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (" onerror="f(50gvY), 3. 4. 2012 - 01:43:05)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (http://50gvY, 3. 4. 2012 - 01:43:08)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (' onerror='f(50gvY), 3. 4. 2012 - 01:43:08)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako ("'50gvY;, 3. 4. 2012 - 01:43:08)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
javascript:f(50gvY) (, 3. 4. 2012 - 01:43:10)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
" onerror="f(50gvY) (, 3. 4. 2012 - 01:43:10)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
' onerror='f(50gvY) (, 3. 4. 2012 - 01:43:10)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
http://50gvY (, 3. 4. 2012 - 01:43:10)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:10)
|
Odpovědět
|
 |
'`"50gvY
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
"'
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
javascript:f(50gvY)
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
" onerror="f(50gvY)
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
' onerror='f(50gvY)
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
"'50gvY;
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:11)
|
Odpovědět
|
 |
http://50gvY
|
 |
../../../../../50gvY/../../../../../boot.ini .htm (, 3. 4. 2012 - 01:43:25)
|
Odpovědět
|
 |
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:25)
|
Odpovědět
|
 |
H:50gvY
|
 |
Re: Nerdi přeložení jako (, 3. 4. 2012 - 01:43:25)
|
Odpovědět
|
 |
../../../../../50gvY/../../../../../boot.ini .htm
|
 |
Politická angažovanost (Jiří Kadeřávek, 28. 3. 2012 - 12:33:13)
|
Odpovědět
|
 |
Nejvíce mne fascinuje politická angažovanost Němců. je potom jasné, že jejich politika má hlavu a patu. Srovnej 347 pirátů na 200 tis. obyvatel a 180 pirátů na 10 mil. obyvatel. A obdobné je to i u jiných stran. To, jak naše politika vypadá je jen a jen vinou každého jednoho občana, který namísto angažování se v politické straně nadává na poměry v hospodě nebo demonstruje s odboráři za lepší zítřky.
|
 |
Re: Politická angažovanost (ZAJDAN, 28. 3. 2012 - 13:36:18)
|
Odpovědět
|
 |
to je pravda....kdyby byl kazdej clenem nejake strany to je to nejlepsi reseni co muze byt, ale clovek muze byt velmi prospesny i bez toho aby clenem strany byl...rozhodujici je jak pak lidi volí...hlavní je být spolecensky aktivni v politickych tematech...debatovat s lidmi..verbovat je na hlasy...proste jednat....byt jenom clenem kdyz cast naroda clenama neni nestaci
|
 |
Re: Re: Politická angažovanost (Jiří Kadeřávek, 29. 3. 2012 - 09:08:29)
|
Odpovědět
|
 |
Rozumím co chceš říci, ale je klíčové uvědomit si, že být členem strany znamená uplatňovat hlasovací právo v rámci strany a ničit lokální kmotrovské mafie, ze kterých rostou ty vlny politických kreatur, které musíme snášet. když nepocítí hlas lidu ve straně, tak jej ignorují i v parlamentu.
|
 |
Re: Politická angažovanost (xChaos, 2. 4. 2012 - 00:49:11)
|
Odpovědět
|
 |
Naprosto souhlasím. Systém předpokládá politické strany s masovou účastí a má minimum jiných opravných mechanismů. Pokud mají bůhvíkolik křesel v paralamentě strany, které mají v podstatě jen stovky členů, tak se z toho stává prázdná skořápka bez obsahu.
|
 |
ACTA bitva probíhá právě teď - DO AKCE!!! (Waseihou, 28. 3. 2012 - 07:05:12)
|
Odpovědět
|
 |
!!! Falkvinge, PROSÍM ČTĚTE!!!
http://falkvinge.net/2012/03/27/acta-showdown-imminent-battle-stations-battle-stations jdu překládat, čas bojovat!!!
Musíme protestovat!!!
|
 |
Re: ACTA bitva probíhá právě teď - DO AKCE!!! (xiol, 28. 3. 2012 - 12:17:24)
|
Odpovědět
|
 |
v češtině:
http://reporti.net/polis/movement/acta-nepujde-pred-soud-ale-primo-do-evropskeho-parlamentu-do-sch
|
 |
Re: Re: ACTA bitva probíhá právě teď - DO AKCE!!! (, 28. 3. 2012 - 19:39:11)
|
Odpovědět
|
 |
Nevíte o nějakém protestu? Ideálně někdy o víkendu?
|
 |
realita-dukaz sily do dalsiho boje - radost (ZAJDAN, 27. 3. 2012 - 08:20:05)
|
Odpovědět
|
 |
super ....jsem namiru potesen...bojujme dale i na cekych vodach a verte lidi mi to udelame...mam srdecnou radost z sanci ktera realita zacla konecne ukazovat...vydrzte!
|
 |
program (Jan Drlik, 26. 3. 2012 - 22:33:21)
|
Odpovědět
|
 |
"FDP kladla důraz na snižování daní a omezování role státu. Ve chvíli, kdy má německá ekonomika vážné potíže, toto téma většinu Němců nezajímá,“... což mi přijde teda docela škola, snad takový nezájem piráti zvrátí
|
 |
Re: program (next_ghost, 27. 3. 2012 - 00:13:51)
|
Odpovědět
|
 |
Já naopak pevně doufám, že Piráti se o nic takového ani nebudou pokoušet. Pirátskou doménou je boj proti korupci skrze maximální transparenci a ochrana základních lidských a občanských práv na Internetu i mimo Internet. Pokud hledáte osekávání státu za každou cenu a minimální daně, zamiřte raději na web Strany svobodných občanů.
|
 |
Re: Re: program (j, 27. 3. 2012 - 11:13:43)
|
Odpovědět
|
 |
Tak já myslím, že něco osekat by nemuselo být špatné (pochopitelně, s mírou) - hlavně mám na mysli to, co jenom buzeruje lidi (namátkou zrovna teď mě napadá - povinnost zařídit si "energetické štítky" na budovy a jistě se najde spousta dalších nesmyslů, co z lidí jen tahají peníze) - tedy teď nevím, jestli to souvisí přímo s pravomocemi státu.
Jinak osobně si myslím, že v daních by to chtělo spoustu změn - celkově systém zjednodušit a nechat jenom pár druhů daní, některé zrušit bez náhrady (např. darovací daň).
|
 |
Re: Re: Re: program (Ivan Mikoláš, 27. 3. 2012 - 16:55:36)
|
Odpovědět
|
 |
Souhlas, k transparentnosti patří i srozumitelnost a odpovědnost. Náš daňový systém je naprosto nepřehledný, svět úředníků je "stát ve státě" s ryze vlastními zájmy, kde na občana prakticky nezbývá místo. Udělat z toho ale středobod, jako Svobodní, je chyba - většina lidí nemá dostatek zkušeností a vzdělání, aby si spojila byrokracii, korupci a totalitu v jeden logický celek. Bohužel. Takže není to naše priorita, ale patří to k věci.
|
 |
Re: Re: Re: Re: program (Jan Drlík, 28. 3. 2012 - 13:02:50)
|
Odpovědět
|
 |
čekal jsem reakci na SSO, ale tak jsem to nemyslel, podle mě, byť se piráti se svobodnými na všem neshodnou, tak je to v zásadě rozpor v rámci jednoho směru, čímž mám na mysli libertarianismus (klasicka pravice a nove vytvorena levice), každopádně transparence a zajištěné svobody tak jako tak vedou ke zmenšení role státu, potažmo daní a to jednoduše proto, že už jich není toliko třeba, podle mě lepší cesta než to udělat přímo a tak rozčílit spoustu lidí, kteří hold tomu moc nerozumí
|
 |
Re: Re: Re: Re: program (j, 28. 3. 2012 - 17:16:46)
|
Odpovědět
|
 |
S tím souhlasím. Středobod zájmů Pirátů z toho opravdu není třeba dělat, ale mít to jako jeden z bodů programu by možná nebylo od věci.
|
 |
Navezu se do autora (toto políčko nechte prázdné , 26. 3. 2012 - 16:03:09)
|
Odpovědět
|
 |
Německá rasistická strana NPD?
|
 |
Re: Navezu se do autora (Mykesh, 26. 3. 2012 - 23:28:03)
|
Odpovědět
|
 |
A ne snad? Nyni uz se zase pracuje na tom aby se konecne zakazala jeji cinnost a snad se to uz konecne taky povede.
|
 |
Re: Re: Navezu se do autora (vlasta klepák, 27. 3. 2012 - 10:16:09)
|
Odpovědět
|
 |
Jojo, demokracie v praxi. Hele, když ti vadí omezování určitého obsahu na Internetu; proč ti nevadí omezování politických práv na veřejnosti? Není to tak trochu... pokrytecký?
|
 |
Re: Re: Re: Navezu se do autora (Martin Hlahůlek, 27. 3. 2012 - 16:34:27)
|
Odpovědět
|
 |
Myslím, že převládajícím názorem u Pirátů (ČR) je neomezování politických stran. Hlavní důvod je ten, že omezování nemá smysl (viz DS) a navíc je IMHO rozumné mít i extrémní názory na očích. Určitě je to lepší, něž aby to nositelé v sobě dusili, někde se schovávali a dále se v uzavřeně skupině utvrzovali o své "pravdě". Když totiž víte jaký má kdo názor, můžete se pokusit ho vyvrátit. Ale i kdyby se to nepovedlo, tak pořád je dobré vědět, jak na tom kdo je :).
V Německu je to ale z historických důvodů trochu problematičtější. Já bych jim ale také doporučoval, aby si to s těmi zákazy rozmysleli. IMHO to neřeší hlavní problém a způsobí to nové.
V německu je to ale
|
 |
Re: Re: Re: Re: Navezu se do autora (vlasta klepák, 27. 3. 2012 - 20:25:05)
|
Odpovědět
|
 |
Nikdo by se neměl nechat ovládnout strachem z historie. Ani Němci.
|
 |
Re: Re: Re: Re: Re: Navezu se do autora (Petr, 28. 3. 2012 - 05:31:19)
|
Odpovědět
|
 |
No ale zase na druhou stranu, proč sahat znovu na rozpálená kamna,když už se člověk jednou spálil?
|
 |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Navezu se do autora (lol, 28. 3. 2012 - 06:03:05)
|
Odpovědět
|
 |
prave proto na ty kamna uz nikdo sahat nebude tak proc zakazovat jejich vyrobu?
|
|
|
|
|