29. 11. 2014, 9:22

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
IFPI chce poplatek z mobilů, Hadopi i právní odpovědnost provozovatelů za obsah


Pokud si někdo myslel, že lobbisty průmyslu kopírovacího monopolu přiměje bouře kolem ACTA k nějaké sebereflexi, byl na omylu. Petra Žikovská v rozhovoru pro týdeník Reflex odkrývá karty – požaduje sledování uživatelů internetu, jejich odstřihávání (HADOPI), právní odpovědnost provozovatelů internetu za obsah i nový poplatek kolektivním správcům za mobily.



16. 2. 2012


Datum: 16. 2. 2012, Autor: haw
Přečteno: 38738x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 33 čtenářů, celková známka je 1.3.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Poplatek z mobilu?
(, 29. 4. 2012 - 08:56:17)
Odpovědět
Mobilem snad něco kopíruju? Ti už opravdu neví, za co by tu nenažranost schovali!


(Veronika, 7. 3. 2012 - 10:26:30)
Odpovědět
Myslim ze ked to s nasou modoru planetkou bude takto pokracovat aj nadalej, vyrobim si z toho haraburdia co mam v pivnici raketu na salamovy pohon a odletim niekam inam :D

Vyhazet z oken....
(Tomáš, 25. 2. 2012 - 16:55:05)
Odpovědět
Myslím, že jediným kloudným a definitivním řešením je tyto "lidi" vyházet z oken jako tomu bylo v minulosti..nutno podotknout, že tato metoda je rychlá, spolehlivá a dobře poslouží jako příklad pro další idioty, snažící se například vyrejžovat na benefičních a dobročiných akcích..

Je mi z těchto hyen zle, na řadě je linčování :)

Jak už bylo řečeno
(Josef Kadleček, 20. 2. 2012 - 22:15:32)
Odpovědět
"Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
Citát od lucorpa:
http://www.abclinuxu.cz/lide/lucorp
Paní Žikovská je zjevně přehypotékovaná managerka a její spotřeba drog výrazně převyšuje její příjmy, jinak si to nedokážu vysvětlit. Možná by spíš měla napřít síly do globální legalizace drog, byla by na tom líp...

pijavice
(Ales Cepek, 19. 2. 2012 - 11:24:22)
Odpovědět
Proč ta "dáma" rovnou neřekne, že úplně nejlepší a "nelegálněší" by bylo, pokud by byla zavedeno "umělecká daň", řekněme 51% procent z hrubého příjmu. Krom toho by se ještě ale musela zavést i "úmrtní daň", která by kompenzoval ušlý zisk za 70 let od smrti nebožtíka, tj. řekněme 70*0.51*průměrný roční příjem. Samozřejmě, že i pak by umělci strádali a bylo by notno je podporovat masivními dotacemi přímo ze státního rozpočtu.

Není nad pořádnej argument
(Filip z Trocnova, 18. 2. 2012 - 01:33:14)
Odpovědět
Já bych chtěl prachy od všech co mají funkční uši neboť s nimi mohou poslouchat i hudbu.

Poplatek z mobilu?
(Kocuro, 17. 2. 2012 - 18:55:26)
Odpovědět
Poplatek z mobilu, to jak si představuje, že budu platit ze svého telefonu Nokia 5110?
Ale k těm telefonům, naní seriózne. Není to nic novéhop. Jednou si povzdechl rocker Petr Janda, též činovník OSA-Nostra, že je to hrůza, když si mládež jen tak mírnix-týrnix pouští hudbu na mobilech.... Asi tak.

je to legalni?
(Igor, 17. 2. 2012 - 12:20:03)
Odpovědět
A jak je to s houskama?Když si je stáhnu z internetu a nebudu je dál šířit.Nikomu nedám
ani drobek.Dopouštím se trestného činu?

Re: je to legalni?
(kikung, 17. 2. 2012 - 13:22:40)
Odpovědět
housky ke stáhnutí tady:
http://search.seznam.cz/?q=jak+up%C3%A9ct+housku

3D pekárna:
http://search.seznam.cz/?q=3D+pek%C3%A1rna&sId=MYe8u5GQwOdc-4Wh7SPb&aq=-1&oq=3D+pek&sourc je to legální :) stáhni to .)

WTF?
(j, 17. 2. 2012 - 00:01:03)
Odpovědět
"Ta čísla jsou v Česku údajně kolem 50 procent populace (přičemž 100 procent je všechno včetně kojenců a důchodců), která stahuje nelegální soubory. Ale znovu zdůrazňuji, je to odhad.“ Žikovská by ráda dosáhla toho, aby se tento odhad snížil na 10 procent."

Jsem sám, komu připadá divné kriminalizovat půlku obyvatelstva za to, co dělají a přijde jim to v pořádku?

Re: WTF?
(ender, 17. 2. 2012 - 05:20:57)
Odpovědět
Mám takové tušení, že zhruba pět milionů lidí by s Vámi souhlasilo.


(ender, 16. 2. 2012 - 22:58:42)
Odpovědět
No tak jako lynčování je zábava no. Ale je fakt, že tahle paní ani nepoužívá mp3ky a chce řešit internet.

Re:
(vlasta klepák, 17. 2. 2012 - 00:13:57)
Odpovědět
Hele, a nejni to vopáčně? Jako že nepoužívá internet a chce řešit mp3ky?


(ender, 17. 2. 2012 - 05:17:05)
Odpovědět
Tak to nevím, ale někde jsem ji slyšel říkat, že se zasekla u klasických cédéček.

Re: Re:
(Dan, 19. 2. 2012 - 23:06:52)
Odpovědět
Spis mam pocit ze nepouziva mozek

ale jako
(qw, 16. 2. 2012 - 21:06:37)
Odpovědět
ale jako na tehle fotce k clanku to neni skareda baba... nahodou .. :D Akorat asi mozna jen ten obal bude ok.. vnitrek prohnily skrz na skrz .. :D

Re: ale jako
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 21:50:23)
Odpovědět
Fotošop, žehlička... v reálu bude srovnatelná s tou milou paní, co měla v lese poživatelnou chatrč, v níž pekla malé děti.

Rozhodnuti evropskeho soudu
(jzvc, 16. 2. 2012 - 18:30:36)
Odpovědět
Mimochodem, ta blbka ma jaksi smulu, protoze prisla s krizem po funuse.

http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/evropsky-soudni-dvur-zakazal-nucene-filtrovani-filehost

Re: Rozhodnuti evropskeho soudu
(jzvc, 16. 2. 2012 - 18:31:39)
Odpovědět
Kua co to zase je ...


http://torrentfreak.com/eu-court-bans-anti-piracy-filters-on-hosting-services-120216/

Poplatek z hlavy
(mokikin, 16. 2. 2012 - 16:39:56)
Odpovědět
Navrhují té.... paní, aby zahájili projednávání poplatku "z hlavy", protože mozek jako takový je také schopen uložit hudbu - sám mám v hlavě spousty textů a melodií.

Re: Poplatek z hlavy
(jzvc, 16. 2. 2012 - 18:25:23)
Odpovědět
A pocitas v tom systemu se slevou pro dusevne chore? A pro ni specielne by to melo byt zdarma, vsak kde nic neni ...

Re: Re: Poplatek z hlavy
(mokikin, 16. 2. 2012 - 19:35:16)
Odpovědět
Samozrejme, ze by patricne organizace zvaly postupne celou populaci k jakymsi testum, ktere by urcily, do jake miry je dany jedinec schopen zapamatovat si text, melodii. Zkoumal by se i jeho hudebni vkus, ktery by urcil cast vyse poplatku, ktera by byla zavisla na poctu skladeb daneho zanru.
Dalsim predmetem testovani by byla i schopnost interpretace/reprodukce.
V neposledni rade by se posuzovala i moznost reprodukce, tedy kolik ma jedinec pratel, kolik pratel stejneho vkusu, s kolika lidma muze prijit do styku a pod.
To je jen hruby nastrel systemu vypoctu poplatku z hlavy.
Dusevne chori byti z testovani nemohou, v nekterych pripadech maji fenomenalni pamet, byt jejich interpretacni schopnosti jsou treba omezene, ale co kdyby se zlepsily, tak je treba je mit podchyceny.

Re: Re: Re: Poplatek z hlavy
(morph, 16. 2. 2012 - 21:09:35)
Odpovědět
To, abych začal šetřit :/ .... většinou si pamatuju vše co přečtu a ještě k tomu poslouchám opravdu široký repertoár .... reprodukuji většinou v autě, nebo ve sprše - myslíš že bych měl nárok na slevu ?

Re: Re: Poplatek z hlavy
(j, 16. 2. 2012 - 23:24:40)
Odpovědět
Já se obávám, že naopak ona není vůbec blbá, ale spíš pěkně vyčuraná (což je daleko horší).

Re: Poplatek z hlavy
(artemis, 19. 2. 2012 - 15:08:29)
Odpovědět
Poplatek z hlavy už dávno platíme, bohužel si to lidé neuvědomují

nesnášim
(Morph, 16. 2. 2012 - 15:28:34)
Odpovědět
tuhle kousavou p*ču Žikovskou .... Je hnusná jak vizuálně, tak má shnilej i mozek ... poplatky za mobily nemůže vymyslet duševně zdravej člověk ... Rovnou budu platit za kytaru, protože si na ni občas zahraju, ne ?....

Re: nesnášim
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:40:20)
Odpovědět
Souhlasím a podotýkám že jsem byl označen za rasistu :D lol

Re: Re: nesnášim
(Morph, 16. 2. 2012 - 15:43:34)
Odpovědět
mno ten tvůj příspěvek jsem četl .... přijde mi jako zhovadilej výplod duševně nestabilního jedince co si do huby nevidí .... sorry, ale ty fakt na ten internet radši nelez ...

Re: nesnášim
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 15:55:20)
Odpovědět
Neboj, to ještě přijde... a nakonec i za uši, oči, hlasivky, ruce...

Re: Re: nesnášim
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 16:01:58)
Odpovědět
Jo a ještě za prdel, ta taky občas zpívá a sochaří.

Re: Re: nesnášim
(Morph, 16. 2. 2012 - 16:03:21)
Odpovědět
mno její snažení jen dokazuje, že nemá na víc než šikanovat děcka ve škole, co si na mobilu pouštěj hudbu ....

Re: Re: Re: nesnášim
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 16:07:22)
Odpovědět
Holt užitečnější a lépe placenou práci není schopna sehnat. Tak ji polituj ;)

Re: Re: Re: Re: nesnášim
(Morph, 16. 2. 2012 - 16:11:36)
Odpovědět
prostě zakomplexovaná mrcha ....

Re: Re: Re: Re: Re: nesnášim
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 16:13:01)
Odpovědět
Ani já bych ji lépe nepolitoval.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesnášim
(Veronika, 7. 3. 2012 - 10:35:52)
Odpovědět
Ja by som jej vrazila kudlu do brucha keby som mohla. Vlastne aj vsetkym tymto "papalasom"...Nechapem ako niekomu moze napadnut takay (s prepacenim) pi*ovina...V poslednom case mavam dost depresivne stavy cize este par takychto veci a mozno si tu kudlu do brucha vrazim sama sebe....

přání
(Čiriklo, 16. 2. 2012 - 14:42:19)
Odpovědět
No aby jí Šlak trefil!!!

Operace kulový blesk
(Jára Cimrman, 16. 2. 2012 - 14:40:20)
Odpovědět
březen ještě nezačal

pravo
(marek, 16. 2. 2012 - 14:15:13)
Odpovědět
Posledni odstavec je zcestnej...
Zikovska mluvi o stahování nelegálních souborů.
Coz nema nic spoleceneho s volnym uzitim, tedy pravem fyzickych osob poridit si pro svou potrebu kopii nekterych autorskych del.

Piraty a jim podobne subjekty casto v jejich argumentaci a snaze o osvetu srazi neznalost platneho prava. nebo je to jenom nedostatek respektu k pravu?

Re: pravo
(Boodin, 16. 2. 2012 - 14:25:05)
Odpovědět
Problém je právě to právo a že je platné je fakt jen díky těm, co ho podporují svou vlastní morálkou. Přesto: většinové přání (právo) není pro existenci určující, protože kdyby bylo, neexistovala by kriminalita - logicky. Kriminalita nemusí být morální zločin, kriminalita může být prostě nerespektování většinového práva. Absolutním právem pro každého ale je používat vlastní mozek - a to je prostě alfa:)

Re: pravo
(pc, 16. 2. 2012 - 14:46:54)
Odpovědět
"Uživatel může na internetu stahovat i z nelegálního zdroje, tvrdí advokát"
http://byznys.ihned.cz/analyzy-a-komentare/c1-54734860-uzivatel-muze-na-internetu-stahov soud v tom má jasno, viz 5 Tdo 234/2009:

Dále považuje Nejvyšší soud za nutné uvést, že jak také vyplývá ze znění ustanovení § 30 odst. 1 písm. a) autorského zákona, nelze z něj dovozovat, že se omezení autorského práva pro pořizování rozmnoženiny díla pro osobní potřebu vztahuje pouze na pořízení rozmnoženiny z originálu díla nebo z jeho legálně zakoupené kopie pořizovatelem rozmnoženiny, neboť v rámci omezení autorského práva pro pořizování rozmnoženin pro osobní potřebu nestanoví toto ustanovení nic o právní povaze zdroje, ze kterého je možno rozmnoženinu díla pro osobní potřebu pořizovat.

Může se tedy jednat jak o originál, tak i o rozmnoženinu díla, přičemž není bez dalšího nikterak vyloučeno, aby zdrojová rozmnoženina, ze které si zhotovitel pořídí vlastní rozmnoženinu pro osobní potřebu, byla pořízena i na základě jednání, které je v rozporu s autorským zákonem. Tato skutečnost nemůže sama o sobě, pokud autorský zákon nestanoví jinak, změnit právní povahu aktu pořízení rozmnoženiny díla pro osobní potřebu, jež je autorským právem aprobované, což samozřejmě nemá žádný vliv na vznik autorskoprávní a případně i trestní odpovědnosti za předchozí porušení autorského práva. Ustanovení § 30 autorského zákona totiž ani nestanoví podmínku „oprávněného uživatele“ jak to činí autorský zákon v jiných ustanoveních, např. § 36 nebo § 66.

Re: Re: pravo
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:37:52)
Odpovědět
Nějak jsem se v tom rozmnožování ztratil. Domnívám se že lidé se budou rozmnožovat ač bude nebo nebude porno na internetu :D

Re: Re: pravo
(, 16. 2. 2012 - 15:39:02)
Odpovědět
to je přesně ono :D

DVD po pěti letech nehraje :-/ a to mě stálo tehdy cca 800,-

tak že si asi z něho nemůžu udělat zálohu, tak ho stáhnu

no a pak ještě jedna věc to DVD originální hodím do koše páč mi zabírá místo v bytě a účtenku už nemám

a tenhle příklad řešíš jak?

Re: Re: Re: pravo
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:42:26)
Odpovědět
že si koupíš za 500,- možnost stáhnout si tuto hudbu přímo od distributora kdykoliv odkudkoliv na světě.

Re: Re: Re: Re: pravo
(, 16. 2. 2012 - 15:50:17)
Odpovědět
jako že si ho koupím znovu jo???? fakt???
to raději nikdy nic neuvidím a neuslyším a budu si zpívat svoje

lalalalalalalalallalalala

Re: Re: Re: Re: pravo
(megaupload, 16. 2. 2012 - 15:58:20)
Odpovědět
tuhle službu jsem si už koupil a FBI mě okradla

Re: Re: Re: Re: Re: pravo
(jzvc, 16. 2. 2012 - 17:30:54)
Odpovědět
Tak je zaluj, nejlepsi mozny postup.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravo
(, 16. 2. 2012 - 17:45:22)
Odpovědět
lol

nemusím :)

pravdy zvítězí

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravo
(jzvc, 16. 2. 2012 - 18:27:27)
Odpovědět
Vis kolik by se z toho v US systemu dalo vytriskat? Pocitam ze 100M v dolacich neni zadna mira. Si prece prisel o archiv rodinych fotek => byl si naprosto silene poskozen, navic muzes v US podat zalobu jmenem vsech poskozenych.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravo
(kikung, 16. 2. 2012 - 21:56:14)
Odpovědět
souhlas Pravda a láska zvítězí :)

http://encyklopedie.seznam.cz/search?q=pravda%20a%20l%C3%A1ska%20zv%C3%ADt%C4%9Bz%C3%AD

ifpi
(kradlousek, 16. 2. 2012 - 13:58:11)
Odpovědět
si na sledování sdílečů platí soukromého detektiva. Jde např. o ing. Bodiše z Prahy...

Zákon
(kadLik, 16. 2. 2012 - 13:47:45)
Odpovědět
Chtělo by to zákon o euthanasii... No a paní Žikovská by si mohla zažádat o euthanasii z důvodu nelečitelné blbosti. Věřím, že by jí bylo vyhověno. Vládě určitě taky... :D

Re: Zákon
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 15:27:25)
Odpovědět
Není blbá, jen je za blbost dobře placená. A jako právnička má vhodné morální předpoklady k provozování této činnosti.

paraziti vyděrači a mafie
(Radim Kaman, 16. 2. 2012 - 13:41:23)
Odpovědět
asi jim to nestačilo anonymous zasáhněte

Re: paraziti vyděrači a mafie
(kikung, 16. 2. 2012 - 15:41:19)
Odpovědět
zasahuj si sám jestli si anonymous :D

poplatek z mobilu
(tnf, 16. 2. 2012 - 13:22:17)
Odpovědět
Nevim, jak ostatní, ale já ve svém telefonu paměťovou kartu mám, nějak nechápu, proč bych měl plati DALŠÍ zkurvenej poplatek.

Re: poplatek z mobilu
(j, 16. 2. 2012 - 23:30:22)
Odpovědět
To se nebere z pohledu "proč?", ale "proč ne?"... Ta jejich drzost je fakt asi bezmezná.

tohle už není možný
(fnudi, 16. 2. 2012 - 13:07:25)
Odpovědět
piráti byli,jsou a budou dokud v naší republice bude pořád stejný bordel a korporace vidělávat hromady jen na umění druhých!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jak znám chytrý lidičky najdeme si cestičku k muzice i filmečku jen se vytvoří komunity mezi kterýma se budou předávat ifo.Tahle baba na tom bude pořád stejně až ji konečně někdo vyhodí!!!!

Re: tohle už není možný
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:35:57)
Odpovědět
oprava: vym*dá :D

Nemocne hlavy
(janule, 16. 2. 2012 - 12:50:39)
Odpovědět
Nekteri by se meli vysetrit. Bohuzel se to neda nakazat. Na ty pani je uz od pohledu jasny, ze ma problem se svym otcem a touzi po silne autorite, ve ktere by se citila bezpecneji. Kdyby si to radsi sla resit soukrome a nasla si poradnyho chlapa a netahala do svych mentalnich obsesi nas ostatni, co s takovou pani nechteji mit nic extra spolecnyho. Uz me ta "vlada" vysinutych prestava bavit. Takhle spolecnost preje preaktivnim a drzym, bohuzel min preje rozumnym a premyslivym :(

Re: Nemocne hlavy
(maja, 16. 2. 2012 - 14:33:38)
Odpovědět
Něco na tom opravdu bude. Celkově její projev (např. v TV jsem viděla) zdá se mi poněkud zvláštní...

Re: Re: Nemocne hlavy
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:35:06)
Odpovědět
Tak v reálu jsem ji neviděl, ale podle fotky co je tady vypadá šukatelně.

Re: Re: Re: Nemocne hlavy
(jzvc, 16. 2. 2012 - 18:28:25)
Odpovědět
Jestli rad blbky ...

Re: Re: Nemocne hlavy
(, 16. 2. 2012 - 15:48:46)
Odpovědět
třeba patří do klanu:
http://www.youtube.com/watch?v=-NPhX4uQqyk

uloz.to
(Petr, 16. 2. 2012 - 12:41:35)
Odpovědět
Fakt to nechápu, sypu pravidelně peníze úložištím abych mohl pohodleně stahovat, až producenti přistoupí na systém distribuce za podobné ceny a ve stejné pestrosi nabízeného sortimentu budou na tom vařit oni a ne uložiště. Ano koupím si film v originále, ten který mi za to stojí, ale když se chci na něj kouknout tak si ho stáhnu, protože pak nejsem nucen sledovat upoutávky, reklamy a rozličná varování.. idiocie toto.

Re: uloz.to
(, 16. 2. 2012 - 16:00:02)
Odpovědět
to ti už ale nebudou moct vymejvat mozek cíleným předvýběrem filmů a muziky ;)

Co?
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 12:13:48)
Odpovědět
Breivik by měl dostat opravdu medaili! Opět nám vládnou židi kteří chtějí aby se jim platilo úplně za všechno. Za pár let budeme říkat že Hitler to myslel dobře. Je to o tom že jsou tady nenažraní a nenasytní distributoři a korporace. Kdyby 90% šlo do umělců vypadalo by to tady jinak! Přeji lidstvu atomové vyhlazení protože se nestydím že jsem čech ale stydím se za to že jsem člověk. Lidstvo už se utrhlo ze řetězu a přeji si aby příroda s tím něco udělala protože lidstvo nikdy nepovstane proti svým tyranům kteří si myslí že můžou všechno...

Re: Co?
(haw, 16. 2. 2012 - 12:56:14)
Odpovědět
S rasismem jdi do prdele, ubožáku.

Re: Re: Co?
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:41:16)
Odpovědět
jakej rasimus?

Re: Co?
(Ivan Bartoš, 16. 2. 2012 - 13:16:51)
Odpovědět
Tento příspěvek nemá v diskusi co dělat. Cílem "autora" je buď stočit diskusi na jinou stranu a/nebo má diskreditační smysl. Na obyčejného trolla je to příliš silná káva. Piráti nejsou rasisté, Spalovač mrtvol evidentně ano. Takovou věc může beztak napsat jen úplný hovado.

Re: Re: Co?
(, 16. 2. 2012 - 14:50:22)
Odpovědět
Podobného trola jsme měli v Ostravě. Stačil říct jen slovo cikáni a dav ho poslal do háje.

Re: Re: Co?
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:32:12)
Odpovědět
Ale copak? Vy mě soudíte? Vám se něco nelíbí? Aha takže by jste pro mě chtěl soud a odpovědnost? nejste náhodou jeden z těch co podporují ACTA? Napsal jsem to sem schválně abych viděl kolik lidí umí snést pravdu a realitu.

Re: Re: Re: Co?
(, 16. 2. 2012 - 16:10:17)
Odpovědět
schválně nic nepiš a raději si přečti tenhle šlánek...
http://www.zvedavec.org/zvedavec/2012/02/4803-davejte-si-pozor-na-to-co-pisete-v-diskuz

Re: Re: Co?
(Martin, 17. 2. 2012 - 12:02:51)
Odpovědět
Přát si zkázu lidstva je docela demence, ale kritizovaný rasismus tam at hledám jak hledám nevidím.

Re: Co?
(Jiřík, 16. 2. 2012 - 14:55:27)
Odpovědět
Nemáš se za co stydět, podle tohohle projevu fakt člověk nejsi.

Re: Re: Co?
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:32:48)
Odpovědět
Tvá matka není člověk :D

Re: Co?
(vlasta klepák, 16. 2. 2012 - 15:31:45)
Odpovědět
Šťasten na světě nejsi, pro svět nic neuděláš... Jaktože ses ještě neoběsil?

Re: Re: Co?
(Spalovač mrtvol, 16. 2. 2012 - 15:33:29)
Odpovědět
špatně... já jsem na světě štastný a byl bych mnohem šťastnější kdyby lidstvo žilo v souladu s přírodou místo toho aby jí ubližovalo.

Re: Re: Re: Co?
(j, 16. 2. 2012 - 23:33:35)
Odpovědět
Takže když se lidstvo vyhladí, tak bude žít v souladu s přírodou?

Re: Co?
(člověk, 16. 2. 2012 - 16:01:11)
Odpovědět
stydíš se správně s takovýmito názory

:DD
(Kubik, 16. 2. 2012 - 12:11:05)
Odpovědět
Je krasne videt kde to zijeme.. Za chvili nam bude lhat uplne kazdej..
Mimochodem radku 100% s Tebou souhlasim staci jet do posranyho rakouska a uvidite ze CD nb DVD s filmy jsou tam minimalne o 1/3 levnejsi nez tady..

..
(radek, 16. 2. 2012 - 12:08:16)
Odpovědět
blbka .. lidi piratej hlavne z toho duvodu, ze je vsechno strasne drahy nebo u nas nedostupny ...

zpristupnete to co lidi chtej a dej to rozumnou cenu a piratstvi se vam snizi mila blba damo


(Tom, 16. 2. 2012 - 12:05:39)
Odpovědět
Strašbá tohle ženská...

Re:
(Dav, 16. 2. 2012 - 15:02:11)
Odpovědět
Už nevědí jak nanás s placením tak se to snaží obcházet z druhé strany


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Kopírovací monopol
články v rubrice

30. 6. 2013 | 6200
Rozhovor k rozšíření autorského zákona
24. 2. 2013 | 199
Rozsudek RapidShare a právní aspekty file-hostingových služeb
22. 7. 2012 | 224
Ropná společnost si pomocí kopírovacího monopolu vynutila stažení parodující stránky Greenpeace
28. 4. 2012 | 366
Nekrolog: Umřela Library.nu alias Gigapedie
5. 3. 2012 | 224
{sylvaf} blok: knížky za paušál?
17. 2. 2012 | 289
IFPI ku příležitosti 75. výročí vymazala důkazy o svých fašistických kořenech
16. 2. 2012 | 657
IFPI chce poplatek z mobilů, Hadopi i právní odpovědnost provozovatelů za obsah
5. 2. 2012 | 80
Cory Doctorow: Je na čase přestat mluvit o kopírovacím monopolu
5. 2. 2012 | 71
Ministerstvo kultury připravuje rozsáhlou novelu autorského zákona
26. 1. 2012 | 426
Česko podepsalo ACTA, protesty zablokovaly web vlády
26. 12. 2011 | 234
Instinkt: Chvála zlodějů knih
23. 9. 2011 | 138
„Kulich“ z Motola: Byla porušena moje autorská práva!
16. 9. 2011 | 327
Lobbisti ovládli Evropu: Zákaz kopírování prodlužen o dalších 20 let. Zisk shrábne OSA!
11. 7. 2011 | 558
OSA vymohla od ústavu pro postižené platbu za benefici - účinkujícím umělcům navzdory
10. 6. 2011 | 27972
Poslanci se vyřádili, když tancovali mezi hroby mrtvých umělců
2. 6. 2011 | 98
Včera lobbisti zábavního průmyslu, dnes prezent za 100 miliard korun
2. 6. 2011 | 132
Ministr kultury Besser: Umělcům bude důchody vyplácet Intergram
1. 6. 2011 | 314
Dopis předsedovi výboru pro evropské záležitosti proti prodloužení monopolu na nahrávky
23. 5. 2011 | 272
Nahrávací průmysl znovu lobbuje za prodloužení monopolu
12. 5. 2011 | 100
Spisovatelé protestují proti poplatkům Dilia. Srstka už netrvá na poplatkovém monopolu
Nejnovější zprávy
Zvolbovaní Piráti

12. 10. 2014 | Piráti | 162
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?
Zobrazit celý článek ►
 

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 1229
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 24640
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 983
Chvilka angažované politické poezie.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.