22. 10. 2014, 9:53

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
ODS - nová éra politického korporativismu


Názor | Největší česká "demokratická" strana dnes představila bonus program pro své členy. Jedná se o tzv. modrou kartu ODS, která by od dubna tohoto roku měla přinést několik slev pro své členy, prozatím u firem T-Mobile a Česká pojišťovna. To, jestli ony slevy budou skutečně nějakým způsobem razantní, aby se to členům vyplatilo přenechejme ekonomům, důležité však je, že konečně vidíme přímý důkaz toho, že politická strana je podle některých hlav byznysem.



12. 2. 2012


Datum: 12. 2. 2012, Autor: Jan Richter
Přečteno: 7586x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 104 čtenářů, celková známka je 3.85.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

jak dál_?
(Lukáš, 24. 4. 2012 - 18:27:19)
Odpovědět
jeden asi z nejlepších směrů zatím jak se tohoto marasmu zbavit je tento:

www.sk-de.cz (SKUTEČNÁ DEMOKRACIE)
http://files.skde.webnode.cz/200000071-e9a99eaa40/Let%C3%A1k_7.pdf

https://www.faceb

sledujte MUDr. Kubu z ODS, dalšího ukňouranýho
(r.m., 13. 2. 2012 - 15:29:32)
Odpovědět
teplýho žida ve české vládě. Viděli jste ten jeho křivej xicht včera u Moravce?

Kuba, Klausův hošánek v žoldu izraelských Rusáků
(, 13. 2. 2012 - 15:33:59)
Odpovědět
na doplnění k jeho vlastizradě

Re: sledujte MUDr. Kubu z ODS, dalšího ukňouranýho
(j, 13. 2. 2012 - 18:18:55)
Odpovědět
Výsledkem rozvášňování davu vyvoláváním zášti vůči jiné skupině osob je i antisemitismus.


(Nora Woodllife, 13. 2. 2012 - 15:07:12)
Odpovědět
pasivní češi si jen stěžujou, na slovensku už je ženou klackama, bohužel soucit se zlodějema nemám tak se mi nedivte že jsem lehce radikální. Ať žijem

Re:
(j, 13. 2. 2012 - 18:26:19)
Odpovědět
Jo jo. Slováci jsou před námi. Korupci odhalují líp, Euro přijali taky dřív, nebrání se kontrole, zda si vláda nešolíchá s rozpočtem...

Re: Re:
(pche, 26. 2. 2012 - 17:54:47)
Odpovědět
jo proto asi na slovensku neporidis u uredniku naprosto nic bez uplatku, co hur tam se vsude plati takzvane mytne, kde ti ale nezaruci nejakou vyhodu, ale je to vypalne za to ze tvou zadost, aktivitu nebo cokoliv jineho co potrebuje urednicke dobrozdani, nebudou sabotovat... cili uplaceni je tam nejen stejne rozsirene jako v cr ale mozna i vic protoze uplatky chtej i po tech co pozaduji nejakou standardni vec nejen lupice co chtej vyhodu

ty vole ty vis toho vo slovensku asi tolik co cigan vo praci


(, 13. 2. 2012 - 13:41:22)
Odpovědět
to jako je pak možno požadovat zrušení ODS podle Předpisu č. 424/1991 Sb. Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích §3 odstavce 3?

Re:
(Francin, 13. 2. 2012 - 18:44:29)
Odpovědět
"(3) Nikdo nesmí být omezován ve svých právech proto, že je členem strany a hnutí, že se účastní jejich činnosti nebo je podporuje anebo že stojí mimo ně."

Ne. Potřebovali bychom takovýto paragraf:

"Nikdo nesmí být zvýhodňován proto, že je členem strany a hnutí..."

Re: Re:
(, 13. 2. 2012 - 18:48:43)
Odpovědět
ach ta snaha každého omezovat, jen sebe ne :-)

Re: Re: Re:
(Francin, 13. 2. 2012 - 22:15:11)
Odpovědět
Ach ta snaha dát dohromady pár písmenek, jen smysluplná reakce ne a ne...

Re: Re: Re:
(, 13. 2. 2012 - 22:25:40)
Odpovědět
Když stojíš mimo politickou stranu ("...anebo že stojí mimo ně.") a když v politické stráně má člen nějakou výhodu, tak ty máš asi nevýhodu a jsi tím pádem omezován. A podle odstavce 2) v témže paragrafu stejného zákona se praví "Nikdo nesmí být nucen k členství ve stranách a hnutích..."

Takže pokud nechci být z vlastní vůle členem strany tak mám mít v životě stejné podmínky jako člen strany. A vzhledem k tomu, že jen členové strany dostanou slevu tak nemohu mít stejné podmínky.

A pokud jde o omezování... můj názor je, že ať si klidně kdokoliv udělá skupinu členů, kteří budou mít někde slevu, ale podle našeho zákona o politických stranách to nemá být v žádném případě politická strana. Ta tu je od toho aby zastupovala občany a ne aby to byl slevový klub.

Re: Re: Re: Re:
(., 14. 2. 2012 - 23:38:57)
Odpovědět
Co není zakázáno, je povoleno. A už nepruď, trolle.

Re: Re: Re: Re: Re:
(, 15. 2. 2012 - 01:45:17)
Odpovědět
lol ale v zákoně píší že je to zakázáno, tak si ho přečti, ostatně tenhle stát nestojí na tobě páč nejswi Rychetský...

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(Petr, 15. 2. 2012 - 06:00:14)
Odpovědět
A kde to zákon zakazuje. Nic takového jsi necitoval a my nenašli :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(, 15. 2. 2012 - 12:09:13)
Odpovědět
Preambule:
"...chránit a rozvíjet Českou republiku v duchu nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody jako vlast rovnoprávných, svobodných občanů..."

- podstatné je slovo rovnoprávných

Zákon 424/1991 Sb. o sdružování v politických stranách a v politických hnutích §3 odstavec 2)
"Nikdo nesmí být nucen k členství ve stranách a hnutích..."
a odstavec 3)
"Nikdo nesmí být omezován ve svých právech proto, že je členem strany a hnutí, že se účastní jejich činnosti nebo je podporuje anebo že stojí mimo ně."

- jak bylo už řečeno:
jsem občan, nejsem z vlastní vůle ve straně ODS, ale nikdy nemám rovnou možnost mít tu slevu, když nemám modrou kartičku slev...

Takže jak je to s tou rovnoprávností z Preambule?

a znovu citace z odstavce 3) §3 Zákona 424/1991 Sb.:
"Nikdo nesmí být omezován ve svých právech..."

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(vlasta klepák, 15. 2. 2012 - 18:48:20)
Odpovědět
Mám pinďoura a nikdy nebudu těhotný, jsem taky krácen na svých právech!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(, 15. 2. 2012 - 19:53:43)
Odpovědět
všechno de když se chce :D
http://search.seznam.cz/?q=mu%C5%BE+ot%C4%9Bhotn%C4%9Bl
http://search.seznam.cz/?q=operace+pohl propó aby jsi to tedy nepřehlédl:
"§ 1

(1) Občané mají právo se sdružovat v politických stranách a v politických hnutích (dále jen "strany a hnutí"). Výkon tohoto práva slouží občanům k jejich účasti na politickém životě společnosti, zejména na vytváření zákonodárných sborů a orgánů vyšších územních samosprávných celků a orgánů místní samosprávy..."

A teď mi řekni k čemu slouží právo sdružovat se v politických stranách???

K založení Obchodního Domu Sleva?

:D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(, 16. 2. 2012 - 10:15:39)
Odpovědět
"...k čemu slouží právo sdružovat se v politických stranách?"
To právo naplňuje třeba i ODS, o Pirátech bych pochyboval :-|

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(, 16. 2. 2012 - 13:13:35)
Odpovědět
já vím, že se tady o to chceš hádat :D lol

ale až odpovíš na otázku a ne rejpavou větou jako jsi předvedl tak možná budeš připravenej na diskusi... ale takhle takhle ti nemůžu pomoc

s láskou posílám štěstí kikung, třeba ti pomůže ;)

Re:
(, 13. 2. 2012 - 18:47:17)
Odpovědět
:-))) To jako že Jan Richter hledá, jak pomluvuit politickou konkurenci a zase jen ztrapnil Piráty.

Piráti mají také výhodné nabídky
(lojza, 12. 2. 2012 - 22:28:48)
Odpovědět
Piráti mají také výhodné nabídky. Od Ruských spamerů. Pod každým článkem jich bývá hned několik.

Děkujeme molodci.

Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(Brooch, 13. 2. 2012 - 09:49:11)
Odpovědět
Alespon vidite, jaky Internet je. Mnohem lepsi je registrace s overenim formou dopisu az domu.

Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(j, 13. 2. 2012 - 11:20:42)
Odpovědět
Anebo nenechat web na starost ignorantům, kteří nevědí, že existuje jednoduchý způsob eliminace spamu :-)))
Jééé, pardon, Brooch je asi krycí jméno vydavatele Brože.

Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(Brooch, 13. 2. 2012 - 12:01:48)
Odpovědět
Uz to bude brzo eliminovano, zatim si uzivej svobodneho Internetu.

Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(, 13. 2. 2012 - 12:33:33)
Odpovědět
A pak se už přestaneš podepisovat jako Okolojdoucíí? :-)))

Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(Brooch, 13. 2. 2012 - 14:14:38)
Odpovědět
Coze?

Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(Francin, 13. 2. 2012 - 18:46:35)
Odpovědět
To by se ti líbilo viď?

(Disclaimer: Okolojdoucíí je jen iluze. A ne Brožova.)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(, 13. 2. 2012 - 19:19:25)
Odpovědět
však už Brož mění autorství od Okolojdoucíí tam, kde už trolloval příliš okatě :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(Francin, 13. 2. 2012 - 20:28:37)
Odpovědět
A že mu to jde od ruky... zatím nezměnil žádný záznam ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(kikung, 15. 2. 2012 - 06:44:49)
Odpovědět
Jen na pár místech jsem se z Okolojdoucíí stal já.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(kikung, 15. 2. 2012 - 16:25:27)
Odpovědět
a pořád si nemohu rozpomenout jak se jmenuji a tak používám zatím kikung :) ten mi pomáhá se rozpomenout, za sto dnů Vám řeknu víc :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
( , 15. 2. 2012 - 12:01:51)
Odpovědět
a jak to víš? máš přístup do redakční části PN ? :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(kikung, 16. 2. 2012 - 10:20:11)
Odpovědět
Teď nevím, jestli tam vidí Okolojdoucí, Francin nebo já...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piráti mají také výhodné nabídky
(kikung - tvůrce klonů, 16. 2. 2012 - 13:55:33)
Odpovědět
ha zase klon :D

nic proti
(, 12. 2. 2012 - 20:21:49)
Odpovědět
pokud bude rozdíl mezi standardní a zvýhodněnou cenou vyúčtován i přiznán jako dar politické straně.

Re: nic proti
(Hmm, 12. 2. 2012 - 21:35:48)
Odpovědět
Ano, to je konstruktivní přístup. Problém je tu rozmazáván jako něco ryze špatného, přitom by členové Pirátů uvítali např. slevu na HW či SW u nějaké firmy. Jenže žádná firma nic takového nenabídne, dokud budou Piráti bezvýznamně malí. A to jsou.
S přiznáním coby dar je problém, a to v definici toho, co je standardní cena. Když totiž bude firma jednat třeba se svazem zahrádkářů, bude cena třeba i nižší.
Článek i tato debata je planá. Kdyby měli Piráti tu možnost, bylo by legitimní ji využít. Jenže nemají. Nepomůže tvrdit, že by ji nevyužili, to by se ukázalo, až by tu možnost měli. Nemají a tímto článkem se jen ztrapňují.

Re: Re: nic proti
(e, 12. 2. 2012 - 21:47:49)
Odpovědět
je z vas citit zaujatost a predem pohrdani piraty. Proc, to moc nechapu. Je to videt z vice vasich prispevku, pokud pouzivate stejnou prezdivku.

Re: Re: Re: nic proti
(j, 13. 2. 2012 - 11:27:57)
Odpovědět
Co je "zaujaté" na realitě, že nelze stanovit "obvyklou cenu" a na tom, že sjednat podmínky si může každý jak je mu libo a není na tom nic špatného?

Re: nic proti
(Vasa, 12. 2. 2012 - 21:47:46)
Odpovědět
Sami sobě. Na přání ostatních neberou ohled. Viz přání vydavatelů, aby nikdo nezveřejňoval obsah bez jejich svolení. Piráti považují za správné přání ostatních ignorovat už před volbami. Co lze čekat po volbách?

Re: Re: nic proti
(Francin, 13. 2. 2012 - 10:53:44)
Odpovědět
Že ani potom nebudou respektovat přání vydavatelů.

Re: Re: Re: nic proti
(, 13. 2. 2012 - 12:38:54)
Odpovědět
"...ani potom nebudou respektovat přání vydavatelů"? Vždyť byli ke slušnému chování donuceni. Aspoň to sami psali, to zase lhali?

Co to tady porad vsichni mate s demokracii???
(Michal, 12. 2. 2012 - 20:16:33)
Odpovědět
Tady to uz hodne let zadna, ale opravdu ZADNA demokracie neni a politicky strany to samozrejme vedi. Tohle uz je jen cista vlada penez a konzumu a na piratskych novinach bych ocekaval trosku vic prozreni.

Re: ODS - nová éra politického korporativismu
(Jan Stanislav, 12. 2. 2012 - 17:05:29)
Odpovědět
S ohledem na programovou vyprázněnost politických stran se z nich opravdu stávají spíš zájmové kluby, ke kterým klubové karty se slevami patří. TOP09 dokonce zařídila klubovou kartu i pro nezaměstané a důchodce - tzv. sockartu ...

Re: Re: ODS - nová éra politického korporativismu
(Francin, 12. 2. 2012 - 19:05:18)
Odpovědět
Jejímž držitelem jste nezávisle na členství v zájmovém klubu TOP09.

Re: Re: Re: ODS - nová éra politického korporativismu
(Jan Stanislav, 12. 2. 2012 - 19:16:17)
Odpovědět
Přesně tak vláda ČR se dohodla s Českou Spořitelnou, že občané by měli mít taky slevové kartičky a platit rakouské společnosti za výběry ...

svinstvo
(e, 12. 2. 2012 - 16:59:33)
Odpovědět
Az to dojde tak daleko, ze ti prodaji jidlo v obchode jen pokud budes mit modrou stranickou knizku, a pokud ne, tak nejdrive vypln prihlasku, zaplat 2000 kolek a pak se teprve muzes nazrat, tak teprve zacne ten pravy mazec. Tohle nema s demokracii prach nic spolecneho. Zacinam se tu vazne bat zit, v teto zemi. A vzhledem k tomu ze spousta tupych hlav to bere jako ok a dokud nezjisti ze jakmile nezmenis sve mysleni na ideologii ODS tak nesmis skoro nic, tak jim to teprve dojde... Achjo, tohle je velmi nebezpecne.

Re: svinstvo
(e, 12. 2. 2012 - 17:02:12)
Odpovědět
mimochodem je vubec legalni si takhle kupovat loajalitu clenu politicke strany?

Re: Re: svinstvo
(Francin, 12. 2. 2012 - 19:16:01)
Odpovědět
Legální to je, ale ty slevy asi nebudou větší než členský poplatek; tím pádem to nikoho v ODS neudrží. Možná to někoho přitáhne, ale nikomu to nezabrání odejít. A když se někdo nechá utáhnout na vařenou nudli... tak je stejně ztracený případ.

Re: Re: Re: svinstvo
(, 15. 2. 2012 - 17:26:31)
Odpovědět
jste si jist, že na výrobu modré slevové kartičky nepoužili peníze z příspěvku na provoz, který je od státu?

když mají ve svých stanovách Článek 19 odstavec 5)
"Zdroje financování ODS, regionálních a oblastních sdružení tvoří příjmy podle platné právní úpravy zákona 424/1991 Sb., o sdružování v politických stranách a politických hnutích, ve znění pozdějších předpisů. Finanční prostředky podle předchozí věty jsou příjmem rozpočtů oblastních sdružení, regionálních sdružení ODS nebo rozpočtu ODS podle pravidel rozdělení, která stanoví kongres."

a zákon 424/1991 SB. říká:
§ 19
Strana a hnutí nesmějí přijmout bezúplatná plnění a dary od
a) státu, nestanoví-li tento zákon jinak,
b) příspěvkových organizací,
c) obcí, městských částí a městských obvodů a krajů s výjimkou pronájmu nebytových prostor,
d) státních podniků a právnických osob s majetkovou účastí státu nebo státního podniku, jakož i od osob, na jejichž řízení a kontrole se podílí stát; to neplatí, nedosahuje-li majetková účast státu nebo státního podniku 10 %,
e) právnických osob s majetkovou účastí obcí, městských částí nebo městských obvodů; to neplatí, nedosahuje-li majetková účast 10 %,
f) obecně prospěšných společností,
g) jiných právnických osob, stanoví-li tak zvláštní právní předpis,
h) zahraničních právnických osob s výjimkou politických stran a nadací,
i) fyzických osob, které nejsou státními občany České republiky; to neplatí, jedná-li se o cizí státní příslušníky, kteří mají trvalý pobyt na území České republiky.


Re: Re: svinstvo
(, 14. 2. 2012 - 17:52:05)
Odpovědět
legální to není viz: 424/1991 Sb. Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích §3 odstavec 3

Pirátská závist
(Hmm, 12. 2. 2012 - 16:39:57)
Odpovědět
Jak známo, piráti byli vždy závistiví tvorové.
Richter má tentýž problém. Každý dodavatel je ochoten kvůli získání většího počtu klientů příp. získání stabilního zákazníka při jednání přistoupit na slevy ad. vstřícné podmínky.
A Piráti nenabízejí nic z toho, nikdo si jí v tomto ohledu nevšímá. A ta pirátská závist...

Re: Pirátská závist
(Honza, 12. 2. 2012 - 18:05:05)
Odpovědět
Ano, opravdu nám všem jde o slevu pár korun na pojištění nebo při volání. Člověče to v té hlavě máte úplnej mech? Takový krok totiž narušuje absolutně ty poslední principy demokracie, které ještě v této zemi fungovaly. Za chvilku se začneme dělit podle konfesí, to Vám přijde v pořádku?

Re: Re: Pirátská závist
(e, 12. 2. 2012 - 18:30:19)
Odpovědět
to by jste se divil co tupy dav dokaze pred supermarketem kdyz klidne i mirne zdrazi ale pritom napise sleva az 70%... Ovce se poserou a koupi uplne vsechno... Stejne tak kdyz se ovci predhodi stranicka karticka umoznujici slevu na volani, tak ovce je schopna podepsat i tu prihlasku. Je uplne jedno jakou prihlasku. Volani se slevou, ktere muze byt klidne i drazsi, je dulezitejsi. Hlavni je to slovo SLEVA. Jak rikam, tohle je vysoce nebezpecne.

Re: Pirátská závist
(Francin, 12. 2. 2012 - 19:03:01)
Odpovědět
Jinými slovy, pokud Piráti vyjednají např. 10% slevu na SW (a související služby - např. domény, hostingy...) pro každého člena, budou si s ODSkou kvit.

A závistivý je každý. Lišíme se však množstvím té závisti a sebeovládáním.

Re: Re: Pirátská závist
(Hmm, 12. 2. 2012 - 19:23:53)
Odpovědět
Problém je, že slevu dojednají tak akorát s někým stejně bezvýznamým jako jsou sami a bude to tedy k ničemu. Nemají co nabídnout: ani stabilitu (výše stranického konta je srandovní), ani příp. lobbistický vliv (parlament se jim s každými volbami vzdaluje) a jen hrstku zákazníků (kolik mají členů?)
Jak správně říkáte, nedokážou ovládat velmi silnou závist.

Re: Re: Re: Pirátská závist
(Jan Stanislav , 12. 2. 2012 - 19:30:14)
Odpovědět
V principu nejde o žádnou závist, jde o to, jestli obecně mají vydávat politické strany slevové kartičky, které je spojují s určitými společnostmi. Jde o nezávislost politických stran, ne o předpojatost. Myslím, že pro pana Bartoše by asi nebyl problém dohodnout 5% slevu u balíčků od FIO banky, ale proto asi do politiky nešel ne??? :D

Re: Re: Re: Pirátská závist
(j, 12. 2. 2012 - 20:40:45)
Odpovědět
Mně teda přijde částka na účtu Pirátů daleko sympatičtější než částky na účtech velkých stran (jejich výši navíc ani neznáme, tzn. lze jenom spekulovat, ale vysoce pravděpodobné je, že se pohybuje v poněkud jiných řádech). Napovídá totiž, že Piráti tu narozdíl od většiny ostatních stran nejsou kvůli penězům, ale kvůli snaze změnit to tady k lepšímu.

Re: Re: Re: Re: Pirátská závist
(, 13. 2. 2012 - 19:27:36)
Odpovědět
že nejde o peníze? Ať se Piráti před volbami veřejně zavážou, že případný příspěvek od státu věnují na dobročinné účely... Teda kdyby se splnily jejich modlitby ke všem diktátorům a překonali 3% hranici :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Pirátská závist
(Jan Stanislav, 13. 2. 2012 - 19:35:52)
Odpovědět
Ja bych nerekl ze je stastna myslenka prispevek darovat na dobrocinne ucely. Piratska strana by jej mela naopak ( dle poslani prispevku ) investovat do propagace sveho programu, boje s korupci ) podpora lidi, kjteri jsou ji postizeni ) a hlavne implementaci transparence do stani spravy ( transparentni ucty, ucetnictvi, online pristupy k datu, digitalni podpisy, osvetove kampane) ...

Re: Re: Pirátská závist
(, 16. 2. 2012 - 14:22:57)
Odpovědět
jj nějaká sleva od člena dozorčí rady ČP by se hodila

člen
Dr. Lorenzo Kravina
Funkční období: od 3. prosince 2008
Narozen v roce 1964
Vzdělání: degree in Economics at the University of Venice
Adresa: Piazza Duca degli Abruzzi 2, I – 34132 Trieste


... fakt existuje Dr. Lorenzo Kravina

Re: Pirátská závist
(Viktor, 12. 2. 2012 - 20:47:00)
Odpovědět
Placení diskutéři bývají inteligentní.
Tady je vidět že došli.
Máte příplatek za neděli???

Re: Re: Pirátská závist
(Francin, 13. 2. 2012 - 19:57:51)
Odpovědět
Nemám :-( Piráti teď utratili hodně za zprůhlednění vydavatelství svých stranických novin.

Víte, co se stane, když funkcionář ODS spadne do vody?
(doubler, 12. 2. 2012 - 16:19:34)
Odpovědět
Nejdřív vyplavou špinavé peníze a pak čistý komunista.

Re: Víte, co se stane, když funkcionář ODS spadne do vody?
(Francin, 12. 2. 2012 - 18:59:43)
Odpovědět
Ty špinavé peníze ve vodě... je to vůbec ekologické?

Re: Re: Víte, co se stane, když funkcionář ODS spadne do vody?
(Miloš H., 12. 2. 2012 - 19:10:22)
Odpovědět
Nóóó, pro tu vodu asi nééé, ale ty chechtáčky se tím perfektně vyčistí. :-)

Re: Víte, co se stane, když funkcionář ODS spadne do vody?
(Závidím ODS, 13. 2. 2012 - 10:21:24)
Odpovědět
Cože vyplave jako první? Vždyť je to něco, co ani Nejvyšší z Nejvyšších, Sluníčko Nejjasnější nezná a neumí rozpoznat. Takže to neexistuje -- tzv. špinavé peníze jsou falešný švindl podobně jako změny (ale fuj) klimatu.

Re: Re: Víte, co se stane, když funkcionář ODS spadne do vody?
(kikung, 16. 2. 2012 - 13:58:33)
Odpovědět
závist patří mimo slunečné vlastnosti...


(, 12. 2. 2012 - 15:56:33)
Odpovědět

Sleva
(Kuky, 12. 2. 2012 - 15:56:00)
Odpovědět
samozřejmě vede. Ve zdejších diskusích jsme už byli mnohokrát svědky, co všechno jsou schopni někteří jedinci napsat za prachy.

Re: Sleva
(M, 12. 2. 2012 - 16:37:26)
Odpovědět
Si fakt myslíš, že ti ten false flag někdo žere? Děláš to zadarmo, protože ani fotřík si nedovolí vykázat na ty tvoje průjmy ani kačku. On ví, že by to byla jasná zpronevěra a taky ví, že spousta se třepe něco mu konečně přišít. A nejspíš z toho pramení tvoje frustrace. Jseš úplný hovno a přitom chceš mít pocit výjimečnosti, příslušnosti k elitě. Tvůj problém je, že dneska už žádná StB neexistuje a být elitou se odvíjí především od tvých schopností, inteligence. Takže to u tebe vidím buď na léčení a nebo pravděpodobněji na sebevraždu. Doporučuji ale to první, fakt ještě není pozdě. ;-)

Re: Re: Sleva
(Kuky, 12. 2. 2012 - 18:46:57)
Odpovědět
Díky. Konečně všichni jasně vidí, kdo jsi.

Re: Re: Sleva
(FiV, 12. 2. 2012 - 18:48:29)
Odpovědět
Tak ty máš teda dost!!

Re: Sleva
(e, 12. 2. 2012 - 17:07:16)
Odpovědět
a na jinych serverech jsme byly svedky toho, pod co vse jsou schopni lide se kvuli prachum podepsat, ze jo Petre Krcmari, pracujicim ve spolecnosti Internet Info...

Re: Re: Sleva
(, 12. 2. 2012 - 18:55:09)
Odpovědět
:D
http://www.youtube.com/watch?v=3OCLc3KME7g&feature=related


(mirob, 12. 2. 2012 - 15:52:01)
Odpovědět
Ukazká jak buji korupce

?
(Ovce, 12. 2. 2012 - 15:47:30)
Odpovědět
A pak nám tu bude rozhodovat o zákonech ředitel výroby sušenek a gumových medvídků... pokud si zaplatí.

Diskriminace na základě politické příslušnosti
(Roj, 12. 2. 2012 - 15:19:16)
Odpovědět
ODS začíná být lepší než stalinisti. Ti to dělali, ale potichu, ODS to má jako součást veřejného marketingu.

jaké svobodné rozhodnutí?
(klon, 12. 2. 2012 - 15:15:05)
Odpovědět
Je to jen sprostý úplatek korporace politické straně ... nic nového v téhle zemi



Zametejte před vlastním prahem
(Ondrej, 12. 2. 2012 - 18:14:16)
Odpovědět
Hezká citace Ústavy: "...odmítajících násilí jako prostředek k prosazování svých zájmů."

Tady stranické noviny Pirátů propagují opak
http://piratskenoviny.cz/?c_id=33594

Re: Zametejte před vlastním prahem
(Francin, 12. 2. 2012 - 18:57:43)
Odpovědět
Kde se to v tom článku píše? Jsou tam tyto věty týkající se přímo násilí:

"Lze a je třeba vládu držet fyzickým násilím? K čemu vede eskalace extrémního a neúčelného násilí na obou stranách, vidíme dnes v Sýrii. Cílem násilí musí být buď strach podrobených, nebo eliminace protivníka. Policejní násilí na Czechteku mělo za cíl vydráždit emoce a změnit volbu prvovoličů z měst."

To je popis toho, co umí násilí a k čemu se využívá. Dále:

"Nenásilí je krásná idea, ale společnost v historii vždy formovaly spíše facky."

Názor pana Kotrby. Souhlasit nemusíte, je to jen názor.
Věta: "Stranické noviny Pirátů touží po násilí." v textu není přítomna.

Re: Zametejte před vlastním prahem
(Brooch, 12. 2. 2012 - 19:04:19)
Odpovědět
Ondrej nevi co je to rozhovor.

Re: Re: Zametejte před vlastním prahem
(, 13. 2. 2012 - 21:02:52)
Odpovědět
Možná ví, co je interview, ale nikdo neví, kdo je (daz). Dělal už někdy s někým rozhovor anebo jen PR?

Ondřeji co já s tím?
(Klon, 13. 2. 2012 - 10:33:07)
Odpovědět
A co s tím Piráti?

Re: Ondřeji co já s tím?
(, 16. 2. 2012 - 10:16:56)
Odpovědět
Zveřejňují frustrované článečky ve svým plátku :-)

Re: jaké svobodné rozhodnutí?
(Anna, 13. 2. 2012 - 10:30:50)
Odpovědět
A nic nového v téhle straně :D

Re: Re: jaké svobodné rozhodnutí?
(j, 13. 2. 2012 - 11:31:16)
Odpovědět
V České pirátské straně?

Re: Re: Re: jaké svobodné rozhodnutí?
(Francin, 13. 2. 2012 - 18:59:19)
Odpovědět
V údajně občanské údajně demokratické.

Re: Re: Re: Re: jaké svobodné rozhodnutí?
(Petr, 15. 2. 2012 - 06:03:54)
Odpovědět
A co tam není nového?


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 3378
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 495
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 413
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 402
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 284
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 229
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 3069
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 212
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 150
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 139
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 121
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 264
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 11015
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 32406
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 11228
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 345
České příhraničí
22. 9. 2012 | 4556
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 14179
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 292
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Zvolbovaní Piráti

12. 10. 2014 | Piráti | 20
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?
Zobrazit celý článek ►
 

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 612
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23839
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 981
Chvilka angažované politické poezie.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.