30. 8. 2014, 6:27

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
Co dál s ACTA?


Překotný sled událostí posledních dní zatím nedával příliš prostoru k zastavení. Nyní je možná čas na oddechovou pauzu a především reflexi toho co se stalo a hlavně toho, co může následovat. Vyhrají ACTA nebo StopACTA?



5. 2. 2012


Datum: 5. 2. 2012, Autor: Emil Havran
Přečteno: 6772x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 41 čtenářů, celková známka je 2.48.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

článek co dál s ACTA
(Jirkova, 14. 2. 2012 - 17:33:17)
Odpovědět
PROČ JE OBRÁZEK FOTOMONTÁŽ ?

:-)))
(Vladimír Měrák, 6. 2. 2012 - 14:38:45)
Odpovědět
Nemůžu se pořád věnovat amatérům na předpotopním RS stranického listu Pirátů. Někdy musím číst i chytré a argumenty podložené texty. Jinak by se ze mě mohl stát Pirát :-)

Tohle nemělo být nové vlákno
(Vladimír Měrák, 6. 2. 2012 - 15:00:09)
Odpovědět
Už zase se mnou vydrbal RS a zařadil odpověď na předcházející agresivitu samostatně.
Kdy už s tím PN něco udělají? To opravdu Piráti mají tak nechopné IŤáky? Mrkněte se např. pod článek Anonymous získali data ODS. Tam je vinou špatného systému diskuse prakticky nepoužitelná.

Vlaminir Merak
(Hargon, 6. 2. 2012 - 13:35:16)
Odpovědět
Hej Merak? Ses tam? Jestli jo tak drz hudu a neser!

Přijetí současné ACTA je zřejmě praktiky odvráceno
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 17:42:07)
Odpovědět
Na výhrady jednoho přispěvatele vypadlo z Patricka Zandla v diskusi u článku (ten také doporučuji ctěné pozornosti, je provokativní, ale probůh, nevrhněte se pak do diskuse se zatmělým mozkem) zde
www.lupa.cz/clanky/zle-zakony-jsou-pryc-problemy-zustavaji/
toto. Skvělá zpráva, řekl bych (neznamená to ale jistotu, protesty jsou stále potřebné):
Jsem od roku 1998 členem několika různých mezinárodních asociací, uskupení, lobby, které se o změnu přístupu k autorským právům snaží. Máme na triku řadu úspěšných věcí v zahraničí, jak v USA, tak v rámci EU, ale i v Česku (že z firemního mobilu s rádiem nemusí firma platit poplatek z radiopřijímače třeba). Jenom třeba moje tohtotýdenní práce kolem ACTA smlouvy zahrnovala několikastránkovou zprávu pro EU, v níž sumarizuji výhrady. Kontaktování několika poslanců EP, se kterými jsme "harmonizovali stanovisko", jeden krátký email komisařce, obsáhlá zpráva pro její poradní výbor. Do toho s dalšími lidmi panelová diskuse k ACTA na příští úterý, můžete se přijít podívat. Revize podkladů, které posílá jiný kolega senátorovi kongresu, jenž se blískne tím, jak o všem ví. Prostě běžná práce, když chcete něco změnit. Jediné, co se mi fakt nechtělo, bylo jít na demonstraci politické strany, kterou moc neznám a skoro vůbec jí nevěřím. A nějak mě už nenapadá, co jsem s tím měl udělat více - skoro bych řekl, že se nám tentokráte podařilo zajistit, že ACTA v téhle podobě neprojde, kdyby nebylo nemoudré jásat předem. Akorát jsem se nestihl veřejně pochválit, hlavně proto, že to považuju za hovadinu.
Patrick Zandl

Re: Přijetí současné ACTA je zřejmě praktiky odvráceno
(Vin, 5. 2. 2012 - 20:39:46)
Odpovědět
No a odpověď: "Na druhou stranu, byt Vami, tak je taky trosku toleruji. Ono je dobre, ze nekdo riskuje soud popiranim zakona, jde do ulic, demonizuje ACTU, dela bordel, protoze masivni medializace i Vam ulehcuje pozici u jednani."

Reakce se zařadila dolů, xakru.
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 23:34:08)
Odpovědět
Diskusní systém jak dětská noha. Odpověď se připojila mnohem níže... ze bych se spletl tak moc? Pochybuji.
No každopádně je to pod názvem 'V odpovědi toho bylo víc...' a píšu o nutnosti spolupráce s lidmi jako Zandl.

Re: Reakce se zařadila dolů, xakru.
(Vin, 6. 2. 2012 - 08:50:35)
Odpovědět
Přiznávám, že by bývalo bylo korektnější napsat "v odpovědi zaznělo". Každopádně, očekávám již zmíněný redakční článek PN, jak už bylo zmíněno v diskusi níže.

Jen slibovali, nic nezveřejňují...
(Vladimír Měrák, 6. 2. 2012 - 15:03:27)
Odpovědět
...chovají se stejně jako někteří současní arogantní politici. Zametou to pod koberec, věří, že se zapomene a oni budou moci nadále krást beztrestně.

Fandím pirátům
(, 5. 2. 2012 - 15:03:14)
Odpovědět
Ne vždy se Pirátům vše povede a ne vždy s nimi souhlasím, ale Měřák mě přesvědčuje čím dál tím více, že oni budou opravdu dobrá volba.

K tematu, prosím...
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 15:14:43)
Odpovědět
...jinak se znelíbíte 'nezávislému' Okolojdoucíí :-)))
Zatím jsem stále opravdu jediným, který přispěl k tematu článku, pod nímž je tato diskuse. Reagujte na článek, ne na mé jméno.

Re: K tematu, prosím...
(, 5. 2. 2012 - 15:22:50)
Odpovědět
Mluvím o tom, co se děje v této diskusi, kde zatímco jiní diskutují, Vy trolujete. Dále na Vás nebudu reagovat, protože reagovat na troly nemá smysl. Navíc, pokud někomu stojí Piráti za takovéhle trolování, tak nejspíše proto, že někomu pořádně šlápli na kuří oko. Nejsou bezchybní a prostoru pro zlepšení je hodně, ale pracují v oblasti, kterou je třeba reformovat a bránit. Neviděl jsem stranu, která by toho udělala tolik pro lidi, aniž by byla zvolena do sněmovny.

Re: K tematu, prosím...
(, 5. 2. 2012 - 15:25:10)
Odpovědět
Navíc jediný kdo mluví k tématu zaručeně nejste.

Mýlíte se, jsem jediný...
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 15:45:04)
Odpovědět
...kdo založil vlákno na téma článku, je tu několik založených vláken na téma: "Měrák, zavři hubu." Předtím jedno vlákno ke stále nevysvětleným excesům PN.
Vaše vlákno je na téma, 'líbí se mi Piráti, ale nelíbí se mi Měrák'. Proč v něm dále pokračujete, když jsem vás jen upozornil, že se zde podle Kolemjdoucíí musíme zabývat článkem.

Re: K tematu, prosím...
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 15:44:58)
Odpovědět
Nepovažuji se za nezávislého a nikdy jsem to ani nenapsal. Mám prostě svůj názor.

Koukám
(Marek, 5. 2. 2012 - 14:47:13)
Odpovědět
Že Lupa má asi velký mindrák z PN. Taky se mi moc nelíbí reakce Brocha a Mikuláše, ale stalo se. Jinak co vím, tak se kontrolují i ostatní články které byly převzaté.
Jinak Lupa taky tahá čtenáře za nos, ať nepochopením AZ(takže cituje, špatné paragrafy AZ) a šancí se přiživit na "popularitě" PN

Thread hijacking
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 14:02:38)
Odpovědět
Koukám, off topic diskuse (lze-li to považovat za diskusi a ne rozhovor hluchých a slepých dědků) se tu rozbíhá. Nejsem nepřítelem žádné diskuse... ale žádám pány Měráka a spol., aby diskutovali o jalovém sporu Pirátů a redaktorů Lupy na tématicky bližších místech, tedy pod články, které se tohoto sporu týkají, konkrétně:

http://piratskenoviny.cz/?c_id=33580
http://piratskenoviny.cz/?c_id=33581
http://w zanechali názorová fóra ostatních článků tématicky blíže zaměřené diskusi. Nebudu Vás prosit ani vyhánět... ale koukejte se vyjadřovat k tématu!

Re: Thread hijacking
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 14:03:08)
Odpovědět
Třetí odkaz mi nějak zmizel:

http://www.lupa.cz/clanky/piratske-noviny-porusuji-autorsky-zakon/

Zatim jediny prispevek k tematu tu ma pan merak
(, 5. 2. 2012 - 14:22:14)
Odpovědět
at se koukam, jak se koukam, diskuse je vytapetovana nadavkami a prazdnymi kecy na jediny dotaz, ktery nebylo mozno jinde vznest, protoze jste porad nic nevysvetlili.
podivny pristup, kdyz nikdo jiny k tematu clanku nic nenapsal, jen pan merak.
ja se zase ptam a je to dotaz tykajici se kazde diskuse zde. ktery z redaktoru nebo piratu jste? kolemjdouci prispiva vsude, zna redakcni system, takze nejste uzivatel. prestante se skryvat.

Re: Zatim jediny prispevek k tematu tu ma pan merak
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 14:37:51)
Odpovědět
Ano, má jediný příspěvek k tématu, ale pořád se (oslím můstkem přes pana Zandla) vrací k přejímání článků, o čemž už se tu prodiskutovaly dva dny.

Pan Měrák popsal tuny pixelů, ale jeho myšlenky lze shrnout do několika bodů:

1) Piráti uspokojivě nevysvětlili, proč porušují zákon a neomluvili se.
2) Piráti mlží.
3) Pirátské noviny mají nejasnou strukturu

Ve srovnání s ním bylo popsáno podstatně méně pixelů (čili se zdá, že nebylo napsáno nic), ale myšlenek je více:

1) Spor je malicherný, z komára je dělán velbloud, jsou důležitější věci (např. ACTA)
2) Piráti dostatečně vysvětlili svoje motivy a důvody, proč dělají to, co dělají
3) S přejímáním článků nebývá problém, lidé souhlasí, jen se to nestíhá
4) Piráti poukazují na to, že Lupa argumentuje špatnými částmi zákonů, které se případu netýkají
5) Sami naopak argumentují, že jednali v souladu se zákony, které to dovolují
6) Struktura PN je známa již hodně dlouho.
7) Piráti uznávají, že ani jedna strana sporu se nevyjadřuje nejlépe

Co se zatím nestalo:
1) Omluva PN za přejímání obsahu některých článků.
2) Omluva autorů článku na Lupě za nepřesné a zavádějící informace.

Co se určitě stane:
1) Pan Měrák napíše další tuny textu, přičemž nepřidá žádnou myšlenku k původním třem
2) Piráti už budou mít tohoto malicherného sporu plné zuby a nebudou mít chuť o čemkoliv diskutovat s panem Měrákem
3) Piráti se budou dále věnovat důležitým tématům - ACTA
4) Pan Měrák bude jejich snahy podkopávat připomínáním malicherného sporu, který se toho vůbec netýká

Re: Re: Zatim jediny prispevek k tematu tu ma pan merak
(Petr, 5. 2. 2012 - 14:48:41)
Odpovědět
Dejme tomu, že nesouhlasím s ničím co Piráti dělají. I přesto aktivity pana Měráka připomínají pouze snahu co nejvíce rozpatlávat něco, co trošičku smrdí. A bohužel, Piráti v tomto případě mu víceméně zbraň do ruky dali, i když na druhou stranu i kdybyste se chovali jak andílci, on by si asi něco našel. A taky je otázka, když mu tak vadí kopírování článků, zdali by jako lev bojoval i v případě, že by se Lupa tohoto problému vůbec nedotkla. Kdoví zdali by si toho vůbec všiml.

Otvíráte téma, které sem dle vašich slov nepatří
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 14:51:58)
Odpovědět
Nejste vy schizofrenik? Kdo jiný tu teď vede 'rozhovor hluchých a slepých dědků', jak jste sám psal? Vy jediný.
Zveřejněte článek, kde budete opět lhát, tak jako lžete v tomto příspěvku a lehce vám to vyvrátím.
Fakty, žádnými dojmy. Doložím.
Na dotaz jste ale neodpověděl. Odhalte svou totožnost, Piráte. Nejste pouhý uživatel. Kdo jste a proč předstíráte nestrannost?

Re: Otvíráte téma, které sem dle vašich slov nepatří
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 15:59:32)
Odpovědět
"Odhalte svou totožnost, Piráte. Nejste pouhý uživatel. Kdo jste a proč předstíráte nestrannost?"

Má totožnost v reálném světě je bezpředmětná. Vše, co prezentuji v kyberprostoru jako svůj názor, prezentuji jako Okolojdoucíí - to je má totožnost.

Jsem pouhý čtenář a příležitostný diskutér, zajímám se o problematiku Pirátů.

Nestrannost nepředstírám, netvrdím, že jsem nestranný a jsem si jist, že nestranný nejsem, i když se o jistou rovnováhu snažím. Nestranný může být pouze člověk bez životních zkušeností a bez jakýchkoliv životních priorit a zájmů. Tedy člověk, který nežije.

Re: Zatim jediny prispevek k tematu tu ma pan merak
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 14:49:00)
Odpovědět
"kolemjdouci prispiva vsude, zna redakcni system, takze nejste uzivatel. prestante se skryvat."

Budete se divit - žádný. Jsem skutečně jen Okolojdoucíí, čím dál častější návštěvník PN.

Před 2 lety jsem volil ČPS do Sněmovny (tehdy to byla oficiální zkratka Pirátů), i když mi vadil klip s Kalouskem (s odstupem času mi vadí furt, Piráti se v něm chovali velice pubertálně), od čehož se distancoval pan Štepánek, kterého jsem pak i v lístku zakroužkoval.

V současné době mi vadí proromský postoj některých členů a občas naivní podpora akcí, ze kterých je jasně cítit tajný vliv cizí mocnosti (typicky Libye). Myšlenkám, z nichž pirátské hnutí vzešlo, však fandím.

Nejsem aktivní podporovatel Pirátů (když nepočítám malou pomoc při psaní shrnutí některých pozměňovacích návrhů AZ), nejsem ani registrovaný příznivec, ani člen strany, ani redaktor PN, ba dokonce nemám v PN otištěný žádný článek.

Redakční systém PN znám, protože s ním mám dvouletou uživatelskou zkušenost. Přispívat všude mohu, protože to není zakázáno.

Veškeré své názory píšu za sebe, protože mám ústavně zaručenou svobodu projevu.

neverim anonymovi
(, 5. 2. 2012 - 15:06:57)
Odpovědět
kdyz tak dlouho nezistne podporujete piraty, proc nepisete pod vlastnim jmenem? proc nepise pod svym jmenem vydavatel?
uvadeli jste donedavna, ze vydavatelem je obcanske sdruzeni a nechcete prozradit jeho nazev. az na popud lupy jste priznali, ze vydavatelem byl vzdy vyznamny clen piratu m.broz.
jak mam pak necemu verit?

Re: neverim anonymovi
(Roj, 5. 2. 2012 - 15:18:00)
Odpovědět
Stokrát lepší psát konzistentně pod pseudonymem a rozumně, než prskat a vztekat se tady bez jména :-)
Sklapni a táhni :-)

"Otázkou je, kdo má požadavky tohoto druhu formulovat"
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 13:34:57)
Odpovědět
První odborné setkání poté, co byla přijata kontroverzní smlouva ACTA.
Zdarma 7.2.2012 9:30, registrace zde
http://www.tuesday.cz/akce/acta-myty-a-fakta/

Diskusi moderuje Patrick Zandl, šéfredaktor Lupa.cz, tak doufám, že tento odkaz nebude smazán.

Nepochybně ale má P.Zandl na rozdíl od všech funkcionářů Pirátů i redaktorů PN právo na označení odborník.

konecne nekdo dela potrebne
(, 5. 2. 2012 - 13:53:44)
Odpovědět
pirati utoci na lupu a jak se ukazuje, oni delaji to, o cem pirati mluvi...
pozadavky by meli rict odbornici. protoze jde o spolecny postup vuci politikum.
nic ve zlym, pirati jsou politicka strana

Re: konecne nekdo dela potrebne
(, 5. 2. 2012 - 14:01:27)
Odpovědět
"nic ve zlym, pirati jsou politicka strana" ktera na nebezpeci spojene s ACTA upozornuje uz skoro rok a pul - viz http://www.pirati.cz/search/node/acta

Jen půl roku?
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 14:26:21)
Odpovědět
To tedy Piráti trestuhodně zaspali.
Zde je článek uúozorňující na nebezpečí ACTA z dubna 2010 (to není překlep)
www.lupa.cz/clanky/acta-budou-znbspinternetovych-provideru/

Re: Jen půl roku?
(Vin, 5. 2. 2012 - 14:31:13)
Odpovědět
Jeden rok a půl.

Pardon, blbě čtu - přesto reagovali později
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 14:31:55)
Odpovědět
Téměř rok a půl... Tedy od července 2010. Lupa trochu dříve a nesrovnatelně účinněji vzhledem k návštěvnosti.
Ale je to jedno, faktem je, že předešlá poznámka ač anonymní, je pravdivá. Požadavky musí formulovat odborníci. A to Piráti nejsou.

Re: Jen půl roku?
(, 5. 2. 2012 - 14:38:35)
Odpovědět
_Rok_a_pul_, ne pul roku. Ano, Lupa prinesla info jeste o tri mesice driv, je vsak treba si uvedomit, ze Lupa neni politicka strana a nemusela se v te dobe venovat predvolebni kampani (ktera vyzadovala plne soustredeni se na aktualni domaci problematiku).

Re: Re: Jen půl roku?
(,, 5. 2. 2012 - 19:00:02)
Odpovědět
Ta kampaň byla pořádná mizérie, amatérský tv spot jak Dvořák s výrazem dementa dělá reklamu konopí, jój:-P, Piráti jsou v hojném počtu feťáci a virtuální zloději

Re: Jen půl roku?
(Vin, 5. 2. 2012 - 15:51:15)
Odpovědět
ACTA se Piráti jako celosvětové hnutí věnují déle, upozorňují na jeho netransparentnost (na začátku prosince 2009 vydalo ČPS spolu s dalšími tiskovou zprávu).

Re: konecne nekdo dela potrebne
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 14:24:36)
Odpovědět
A odborník nemůže být v politické straně? Co vůbec znamená označení "odborník"? Je to novodobá modla, náhražka za všechny ty šamany, čaroděje, mastičkáře...? Vystrčte hlavu ze zadku a začněte ji používat. I odborník je jen člověk, který, i když jistě může mít více zkušeností a více přemýšlet, není neomylný. Sám fakt, že si něco myslí odborník, neznamená nic. Odborníkův názor může být jen pomůckou, berličkou; skutečné břímě myšlení, utvoření si názoru, je na těch, kteří rozhodují. Tedy na nás, občanech. Ano, je pohodlné, když za nás myslí někdo jiný. Je pohodlné, když naše životy řídí na šamani, čarodějové, mastičkáři, odborníci... ale myšlení těch ostatních krní, a to není v pořádku.

PS. Nerespektuji autority ani odborníky. Ba dokonce s mnohými nesouhlasím.

IT odborníci nemají nezabezpečenou diskusi
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 14:42:05)
Odpovědět
Obávám se proto, anonymní Piráte, že vaše poznámka o 'mastičkářích' je trefná, bohužel do vlastních řad.

V odpovědi toho bylo víc...
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 23:29:17)
Odpovědět
ale P.Zandl už nereagoval. A asi vím, proč. Zkusím vysvětlit:

Od roku 1998 pracuje P.Zandl na nápravě blbě koncipovaných zákonů ohledně vlastnictví nehmotných výsledků práce a nikoho z českých Pirátů dosud při své práci nepotkal. Nikoho z Pirátů ani nenapadlo diskutovat s europoslanci, natož sesumírovat pro EU několikastránkovou zprávu o škdolivosti ACTA... Humbuk Pirátů na to neměl žádný vliv, stejně jako na email komisařce a s obsáhlou zprávou pro její poradní výbor nemají Piráti či jejich akce také nic společného. Piráti dnes vyslovili myšlenku, že by měly být sumarizovány požadavky, zatímco P.Zandl už je sumarizoval a dokonce zpropagoval na místech, která jsou dnes rozhodující, tedy v EU. A ještě než Piráty napadlo o tom přemýšlet, sehnal bandu odborníků, kteří se zúčastní panelu na téma ACTA, aby byly výhrady harmonizovány.
Piráti pak sdělí, že se "nebojí o ACTA diskutovat" a panelu se zúčastní (viz http://piratskenoviny.cz/?c_id=33586). Probůh, proč by se báli? Půjde jim tam v naprosté většině o stejnou věc. Pokud Pirátům ne, pak je něco špatně na straně Pirátů.

Netvrdím tím, že protesty v ČR jsou zbytečné. Nicméně tu mravenčí práci zatím dělal někdo jiný než Piráti a stále to tak, jak vidno zůstává. Co se týče článku na Lupa.cz o praktikách Pirátů a jejich neprůhledném stranickém listu (Piráti tvrdí, že formálně PN nejsou stranické, fakticky tomu tak ale je), pak dokonce i tuším motivaci novinářů Lupa.cz. Oni se o něco snaží, přitom tu existuje parta amatérů, kteří svým jednáním diskreditují snahy o změny zastaralých paradigmat. Prostě se chovají jak utržení z řetězu, což je čelem k tak mocným lobby důkaz nevyzrálosti a nepochopení, že se pouštějí do slouhého, mnohdy zákopového boje a ani se nerozhlédli, že v zákopech na stejné straně už dávno před nimi bojují jiní, zkušenější, kteří mají i výsledky. A Piráti prásk do toho, mlátí ve svém stranickém plátku hlava nehlava do všech, kteří s nimi ihned nechtějí spolupracovat (přečtěte si zpětně články na PN).
Bez spolupráce nelze ničeho dosáhnout a Piráti dávno před článkem na Lupa.cz odradili všechny, se kterými mohli spolupracovat, pokud se jim jedná o myšlenky, které verbálně uznávají. Mezi ně totiž patří třeba netiketa a všimněte si absolutního nedostatku kulturnosti Pirátský vstupů do jakékoliv diskuse. Jak vůbec začít spolupracovat s lidmi, kteří v diskusi bez relevantního argumentu reagují stylem: "Sklapni a táhni!"

Čeští Piráti za celou dobu své existence nemají spřízněné potřebné odborníky, specialisty v celkem úzké oblasti, na niž se soutředí jejich politický program. Nemají ani jednoho. V IT jsou tak zaostalí, že i na webu svého stranického média používají nezabezpečenou a nestabilní diskusi. Funkční politické strany musí mít spolupracujících odborníků z mnohem více oblastí, nejsou tak specializovány. Proč čeští piráti nemají nikoho? To není chyba Lupa.cz ani moje, i když předpokládám, že se do mě zase pustí... To je totiž ten důvod, oni si spolupracovníky vždy odradí svou agresivitou a hloupostí, s níž reagují na kritiku stejně jako komunisti za socialismu (nejraději by také použili k 'přesvědčování' i násilí, taky to zde na PS najdete). S přirozenou levicovostí pirátských myšlenek pak každý soudný specialista (ale nejen on) rychle zabrzdí a řeknou si: "Tak tohle už jsme tady měli, rychle dál od takových ignorantů." A na to Piráti se středověkým názorem (cituji): "Je pohodlné, když naše životy řídí na šamani, čarodějové, mastičkáři, odborníci." Ne, nikdo nebude spolupracovat s agresivními pomýlenci. Piráti se musí změnit, jinak to můžou zabalit.

Odpověď P.Zandlovi, ze které citujete, obsahuje výše také toto: "Vy jste privrzencem myslenky zmeny celeho paradigmatu autorskych prav, jenom mate mensi vyhrady k urcitym aspektum uplne svobody. A asi se proto nemuzete smirit s necim takovym jako je radikalni piratske hnuti." Patrick Zandl má na averzi právo, není a nehodlá být politikem. Jenže Piráti neovládají základní politickou dovednost, a to spolupracovat se všemi, kteří prosazují aspoň dílčí myšlenky z jejich programu (viz vyloženě kriminální pomluvy TOP09). Nejsou tedy schopni spolupracovat ani s lidmi jako P.Zandl. Jen se "nebojí diskutovat", což je opravdu směšné, když soupeři jsou jinde než na straně odborníků typu Zandl nebo Hlavenka (když ten začínal byznys na českém netu, většina pirátů ještě tahala kačera, jde o člověka, jemuž český internet vcěčí za mnohé). Tito už v proti mocným soupěřům vybojovali nejeden úspěšný boj. Na rozdíl od Pirátů. Těmto ale Piráti neurvale nadávají v diskusích a v PN se neostýchají napsat, že Lupa.cz "bojuje proti kopírování".

Tak a teď se do mě zase pusťe jak utržení z řetězu, Piráti nedospělí.

Re: V odpovědi toho bylo víc...
(, 6. 2. 2012 - 00:35:42)
Odpovědět
Drobna poznamka k te praci na naprave blbych zakonu - Pirati napriklad loni zverejnili utajovany navrh novely a pote, co ministerstvo od jejiho prosazeni ustoupilo a vyhlasilo verejne konzultace k priprave novely AZ, samozrejme podali obsirnou sadu pripominek.

A co se tyce EU, v tomto smeru AFAIK Pirati sve snazeni koordinuji mezinarodne, coz je prirozene, kdyz dva svedsti europoslanci jsou Pirati.

Komunikovali Piráti s českými europoslanci?
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 01:24:09)
Odpovědět
Nic takového jsem nezaznamenal, leda že by se Piráti zapomněli pochválit, což nepřipadá v úvahu, stačí si jen přečíst část PN.
Zatím tedy v ČR zorganizovali demošku, na kterou přišlo mnohem méně lidí, než chodí na protesty za legalizaci měkkých drog (dobře, byl mráz).
Dokázali ale získat publicitu, a to až zázračnou, porovnáme-li to právě např. se zmíněnými protestujícími proti kriminalizaci něčeho, co se týká také všech občanů (lékařské využití kupř.).
Zatím však z toho mimo zvýšení preferencí PS příliš nevytřískali – předseda nepůsobí na obyčejné neinformovaní lidi příliš přesvědčivě a médii namátkou vybraní demonstranti nevěděli, proč tam vůbec protestují, což teď přívrženci ACTA samozřejmě neustále omílají.
Udělali jste anebo připravujete něco aspoň pro to, aby se snížila pravděpodobnost opakování takových excesů?
Vzhledem k tomu, že s Piráty nespolupracuje ŽÁDNÝ odborník na danou tematiku, vnímám mediální působení Pirátů spíše jako nebezpečí a uvažuji, zda právě proto, že jsou zjevně argumentačně slabší než např. uznávaný a seriózně vystupující Patrick Zandl, si média vybírají Piráty (tím by byla vysvětlena skutečně nevídaná mediální podpora Pirátů).

Re:
(Mikuláš Ferjenčík, 5. 2. 2012 - 14:43:37)
Odpovědět
Náš zástupce bude v panelu.

troll merak
(irokez, 5. 2. 2012 - 12:46:50)
Odpovědět
nechcete toho trolla nekdo necim bacit?
vzdyt to tu vyvádí jak blázen uz druhy den

Mám se začít také skrývat pod nick jako Piráti?
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 12:55:07)
Odpovědět
Ne, nejsem tak zbabělý. Na rozdíl od nich nemám co skrývat. A kdo jste vy, uživatel bez argumentačních schopností s násilnickými sklony?
irokez těžko.

Re: Mám se začít také skrývat pod nick jako Piráti?
(Petr, 5. 2. 2012 - 13:08:11)
Odpovědět
Heleďte, své jste si řekl, svoje si řekla druhá strana. Názor si tedy každý můžeme utvořit a další vaše litanie na tomto místě jsou celkem zbytečné a nevím, co Vás k nim vede. Postup, jaký zvolili piráti, mne trochu zklamal, ale přesto nemám potřebu tady tapetovat diskusi a otravovat jak ratlík, kterého už někdo jednou odehnal.

nesmime reagovat ani na osobni utoky?
(, 5. 2. 2012 - 13:20:34)
Odpovědět
pan merak na nadavku reagoval jednou, kdyz nejaky anonym na nej osobne zautocil. argumenty zadne, jen nadavka.
pirati odhaneji kritiky z diskuze jako obtizne ratliky?

Re: nesmime reagovat ani na osobni utoky?
(Petr, 5. 2. 2012 - 14:36:04)
Odpovědět
Myslím že už bylo vše řečeno. Pokud má někdo potřebu soustavně někde omílat již stokrát řečené, tak to není diskuse, ale otravování.

Piráti
(abc, 5. 2. 2012 - 10:33:10)
Odpovědět
zkratka ČPS NEEXISTUJE, existují pouze PIRÁTI... A přestaňte už s tím nablblým rozmazáváním hovna... soustřeďte se na důležité věci...

Nesprávnou zkratku používají Pirátské noviny
(, 5. 2. 2012 - 12:51:36)
Odpovědět
Stačí se podívat pod odkaz "Informace o redakci Pirátských novin" v tiráži.
Přesně tohle jste vyčítali redaktorům Lupa.cz a vydedukovali z toho brilantně, že "studium temné strany svádí na temnou stranu a brání vlastnímu přemýšlení."
Nejdřív si udělejte pořádek sami u sebe, amatéři.

Nikdo nemohl zakládat Piráty...
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 13:08:04)
Odpovědět
...když původní zkratka zněla ČPS.
Nejnež máte binec v pojmech, myšlení vám dělá taky potíže, Piráte skrytý pod nickem.

Vysvětlíte konečně své excesy?
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 09:33:41)
Odpovědět
Mediální zviditelnění neslušnosti Pirátů, nedodržování zákona a netransparentnosti vydavatelství Pirátských novin nestačila?
Už teřtí článek od pomlouvačného a vymlouvajícího se článku "Lupa.cz „vyšetřovala“ Pirátské noviny kvůli kopírování" a stále nereagujete.
Hodláte se stále schovávat? Vy jste, pane Havrane, jedním ze zakladatelů ČPS, který prý dnes nezávislý. Co si o excesech PN a následné agresivní reakci na kritiku 'nezávisle' myslíte, napíšete článek?

Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(haw, 5. 2. 2012 - 10:19:26)
Odpovědět
Asi vám uniklo, že text na toto téma na PN už je. Ovšem vzhledem k tomu, že ta kauza pořád bublá, je v přípravě další text, tentokrát plně redakční text. Takže prosím ještě o chvíli strpení.

Pravděpodbně se k případu vyjádřím, ještě i sám za sebe, ale upřímně řečeno to celé především považuji za účelově vyvolaný spor, jehož podstata je malicherná. Radši věnuji energii a čas důležitějším věcem.

Re: Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(Vin, 5. 2. 2012 - 11:19:49)
Odpovědět
"Asi vám uniklo, že text na toto téma na PN už je."

Který máte na mysli, prosím?

Re: Re: Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(, 5. 2. 2012 - 11:24:37)
Odpovědět
dokonce dva, sem zapomněl

http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33580

http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33581

Re: Re: Re: Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(Vin, 5. 2. 2012 - 11:30:46)
Odpovědět
To je od hawa? Pokud ano, tak jsi asi přehlédl, že Vladimír Měrák právě ten druhý článek považuje za pomlouvačný. Ten první... nevyšel před tím druhým (i s aktualizací)?

Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(Okolojdoucíí, 5. 2. 2012 - 10:57:03)
Odpovědět
Nikdo se nehodlá schovávat, pouze většina lidí ví, kdy je z komára dělán velbloud a kdy bylo řečeno vše, co mohlo být řečeno. Ta většina jsou vlastně všichni s výjimkou jistého pana Měráka.

Přeposlání: Vyjádření Petra Koubského k pirátům
(Vladimír Měrák, 5. 2. 2012 - 12:33:51)
Odpovědět
Nesouhlasí se současnou podobou autorského zákona, ale také nesouhlasí s aktivitami pirátů. Sdělil, že se sice mezi piráty nejdou i rozumní lidé, ale převažují hlupáci - hlavně ti, kteří jdou nejvíce slyšet, čímž předpokládám měl na mysli vedení pirátské strany a hlavní publikující na pirátských novinách. Piráty i velké společnosti typu osa označil jako parazity na tvůrcích.

Rozmluvy studia stop, ČRo6 4. 2. 2012 22:20
Zveřejnil v diskusi na stránce http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33581 anonymní uživatel.

Dodávám citaci, kterou PN zamlčela ve vyjádření P.Koubského, když tvrdila, že Koubskému zkopírování článku nevadí: "Myslím, že kolem záležitosti s Pirátskými novinami udělali kluci z Lupy zbytečně velký rámus, ale pravdu mají." Dodává ještě: "Takový text smíte bez omezení linkovat a citovat v rozumném rozsahu. (Nevím, co ještě je rozumný rozsah, vím, že celý text není rozumný rozsah.) Chcete-li víc, musíte se zeptat vydavatele."

Přesto PN ve svém článku své neetické a protiprávní jednání prohlašují za správné, nepravdivě útočí na Lupa.cz, nepravdivě útočí i na vydavatele a jen se sáhodlouze vymlouvají.

Evidentně nejsem sám, komu to vadí. A zde opět mlžení a výmluvy.

Proč se skrýváte za nick...
(, 5. 2. 2012 - 12:46:27)
Odpovědět
...když se dle vás 'nikdo nehodlá schovávat'?
Reagujete pilně u každého článku PN, v předešlém článku (http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33582) prozradil, že zná vnitřnosti redakčního systému, na němž běží PN...
Odhalte se. Funkcionář Pirátů a zároveň (prý) vydavatel PN Martin Brož se také schovává pod nick Brooch.
Čeho se bojíte? Anebo, proč předstíráte v diskusích, že se nejedná o hlas redakce, tedy zaujatý uživatel? To neslouží objektivitě a vy to musíte vědět. Je to naopak manipulace s neznalými, manipulace s informacemi.
Tady přesně to, oč jde signatářům ACTA. Na které straně vlastně jste?

Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(Congratulations! You've been trolled!, 5. 2. 2012 - 12:54:55)
Odpovědět
Jak tak pozoruji aktivitu pana Měřáka:
http://www.youtube.com/watch?v=RP3aj_f2djE


You've been trolled!
You've been trolled!
You have probably been told,
"Don't reply to this guy,
he is just getting a rise
out of you!" Yes it's true,
you respond and thats his cue
to start trouble on the double
while he strokes his manly stubble

...

Re: Re: Vysvětlíte konečně své excesy?
(, 5. 2. 2012 - 14:34:23)
Odpovědět
Presne, nekdo tady usilovne trenuje a ma potrebu komentovat ke kazdemu clanku. Temer jako spasitel vsehomira. To mi pripomina: " Arguing on the internet is like going to the Paralympic Games,even if you win... you are still a retarded..."


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 3259
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 495
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 413
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 402
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 284
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 229
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 2324
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 200
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 150
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 135
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 120
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 264
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 11015
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 29759
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 11214
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 345
České příhraničí
22. 9. 2012 | 4550
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 13463
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 292
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Americké lhaní -základní prostředek politiky

22. 7. 2014 | Politika | 418
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.
Zobrazit celý článek ►
 

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23222
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 977
Chvilka angažované politické poezie.

Pirátské noviny mají nové sponzory
1. 4. 2014 | Piráti | 158
Pirátské noviny se v minulých dvou letech významně nepohodly s vedením České pirátské strany na vzájemné spolupráci při publikování pirátského obsahu. Po roce redakční přestávky se nyní podařilo činnost obnovit.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.