2. 10. 2014, 6:22

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
Petr Koubský: Digitální svět si říká o nová pravidla


Zákazník stojící na bitevním poli mezi zábavním průmyslem a piráty se dnes dostane k ledasčemu, aniž by zaplatil. Současně je mu ale jasné, že nic není zadarmo.



31. 1. 2012


Datum: 31. 1. 2012, Autor: Petr Koubský
Přečteno: 5777x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 22 čtenářů, celková známka je 1.81.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Koubský, dobře
(Zounds, 24. 4. 2012 - 21:48:07)
Odpovědět
ale buď Vám nedocvaklo, nebo co, že se ty "antipirátské" kriminalizující a šmírácké dohody/zákony mnohým vládám náramně hodí. A to je ještě větší průser!

Úder, na který PS nahrála
(Vladimír Měrák, 3. 2. 2012 - 11:05:56)
Odpovědět
Článek Pirátské noviny porušují autorský zákon (viz
http://www.lupa.cz/clanky/piratske-noviny-porusuji-autorsky-zakon/) dodržuje žurnalistické zásady lépe než např. článek TOP 09 otevřeně podporuje ACTA (viz http://piratskenoviny.cz/?c_id=33572) z dílny PS.
Ač i načasování článku na Lupa.cz vyvolává podezření z účelovosti, podařil se jim zasmečovat účinně. Vina leží na PS a PN.
Neprůhlednost vydavatelství je český folklór související s korupčním prostředím u nás (na rozdíl třeba od VB nemají TV povinnost zveřejňovat vlastnickou strukturu, dohledávání vydavatelů našich deníků také vyžaduje rešerši, kterou sice novinář zvládne levou zadní, nicméně normální čtenář je bezradný atd.). Neodkrýt vydavatelskou strukturu PN ani na přímý dotaz je PR obrchyba.
Zveřejnit kompletní článek odpůrce a ještě si přivlastnit ilustrační fotografii ze serveru, který není PS příznivě nakloněn, to si PS přímo říká o pár facek, které nakonec dostala...
Jak bude kauza pokračovat, uvidíme. Nelze vyloučit, že např. TV Nova (hlásná to trouba hradní kliky) zprávu převezme a náležitě přisolí.
Potenciál plynoucí z všeobecného zděšení mladých po podpisu ACTA v Japonsku, který PS začala pomalu využívat, se tím začíná rozplývat.
Vzhledem k tomu, že PN jakožto stranické médium PS používá manipulativních metod k dehonestaci politických protivníků (i když domnělých, viz článek TOP 09 otevřeně podporuje ACTA (sic!) http://piratskenoviny.cz/?c_id=33572) a těžko přetěžko proto najde spojence (vyjma KSČ, což bude poslední hřebík do rakve české PS), budeme v brzké době zřejmě svědky rychlého sešupu popularity PS z právě nabírané úrovně.
Škoda. Nicméně vinit mohou představitelé PS jen sami sebe.

Známka (a další podněty)
(Analyst, 1. 2. 2012 - 15:32:52)
Odpovědět
Vážený pane redaktore, dal jsem Vám za tři, ale správně by to mělo být 1/5. Řadu věcí vidíte v souvislostech, s nadhledem a snažíte se najít nestranný přístup. Za to je 1.

Jinde se ale necháváte strhnout vládními PR trendy a Vaše analýza nejde do potřebné hloubky a vyznívá tak pro laickou veřejnost, která by si přečetla o ACTA třeba jen Váš článek, spíše ve prospěch smlouvy než proti ní. Za to je 5. Dám Vám k tomu níže i více než jen pověstné 2 centy...

Máte pravdu v tom, že ACTA je jen aktuálním symbolem hlubšího boje o ideje (pozor, nikoli ideologie!). Přesto v EU prostoru je symbolem natolik významným, že bitvu o tuto smlouvu považuji za indikativ dalšího vývoje na desítku(y) let.

1) Svoboda internetu (přesněji volného šíření informací a myšlenek, tak jak je umožnily teprve moderní technologi) je NAPROSTO KLÍČOVÁ pro svobodu lidstva. Stejné moderní technologie by totiž už dnes umožňovaly vznik totality takového rázu, proti němuž by nacistická i komunistická totalita byly jen dětskou hrou!
Doufám, že ani Vy nevěříte, že politici se jí nectějí chopit, nebo že tak zatím neučinili z morálních pohnutek nebo demokratického cítění.
Přinejmenším podle mého názoru (IMHO) jedinou protiváhou udržující křehký statut quo je síla dnes již globálně propojeného veřejného mínění. Narušte možnost tohoto masového propojení a konsensuální domluvy "mlčící" většiny a budete překvapen, s jako rychlostí se páka vymrští (a udeří nás všechny do obličeje). A, projdete-li si historii, jistě se mnou budete souhlasit, že každé zavádění totalitních praktik bylo argumentováno vznešenými cíly ale po zavedení byly nástroje po(zne)užívány ke zcela jiným účelům.

2) Souboj o nová pravidla elektronického obsahu je třeba sledovat v ještě širším kontextu boje mezi zakopáváním se na pozicích teplých trafik monopolu, ve skutečnosti paradoxně dusícím právě novou původní tvorbu i technický pokrok. Ale nechci se dobývat do otevřených dveří, vidím, že pro Vás je zkrácení monopolu na max. 5-10 let politicky přijatelné. Jen si uvědomte o kolik kvalitnější bychom měli třeba jen momentálně ventilovaná videa, kdyby nás monopol (patenty) nepřinutili přejít na VHS nebo dnes nepoužívat H.624 jako světový standard.

3) Nebagatelizujte pirátské strany (nejen českou, ale celé mezinárodní pirátské hnutí (PPI)). Není konstruktivní se tvářit, že "Ti stejně nic nezmohou", ale naopak, podpořit a usměrňovat "divoké" piráty, aby se alespoň seznámili s názory své vznikající "politické reprezentace" - raději bych řekl moderátorům uvnitř komunity a mluvčím na politické úrovni - a v otevřené vnitrokomunitní diskusi kultivovat své názory a sjednocovat požadavky do rozumných a přijatelných rámců. Jsem totiž osobně přesvědčen (a z Vašeho článku se mi zdá, že se mnou souhlasíte), že přání "mlčící většiny" lze integrovat do politicky přijatelných požadavků.

A ohledně toho, zda je podobný politický proces reálný, uvědomte si mnohem vyhrocenější příklad, kdy mír do Severního Irska přineslo teprve to, když byla politická reprezentace Sinn Féin uznána a akceptována jako rovnocenná politická reprezentace určité skupiny. A že musela svést těžké ideové boje nejen navenek, ale i uvnitř vlastní komunity. Naleznou-li se mezi piráty ti, kteří jsou ochotni se této často nevděčné úlohy ujmout, projevme jim za to alepoň respekt a podporu.

(Autor je registrovaným příznivcem České pirátské strany (www.pirati.cz), nicméně zde vyslovuje pouze svůj osobní názor.)


(kyti, 1. 2. 2012 - 01:01:16)
Odpovědět
Analogie sprejerů? To snad už spíš blokády vchodu... Postříkaná vrata vlády reálná škoda je, kdežto zablokování dveří do sněmovny zástupem lidí v počtu větším než na tom místě obvyklém žádnou škodu nezpůsobí.

Mimochodem, to co je slyšet v bulváru, nad tím zůstává rozum stát. Hackeři (záběr na beďara krčícího se za kompem) napadli miliony počítačů nevinných občanů (zde je názor it experta) a využili je k obzvláště závažné trestné činnosti (zde prohlášení tisk. ml. policie). Není vám z toho blivno? :-(

Re:
(Okolojdoucíí, 1. 2. 2012 - 10:04:37)
Odpovědět
Je normální, že se lidé bojí toho, co neznají. Tak to bylo, tak to je a tak to bude; a je to správné. Problém je, co s tím dělají. Správné by mělo být neznámé poznat. Špatné je neznámé odsuzovat. Propaganda našich médií je v tomto směru opravdu mocná, mě např. nejvíce fascinuje často opakované tvrzení, že nelegální data = zavirovaná data. Bohužel naši spoluobčané nemají zrovna velkou touhu poznávat (jim) neznámé.

SVOBODA
(JAck, 31. 1. 2012 - 22:28:00)
Odpovědět
Vlada CR jsou jen namysleni podplaceni ko$#ti kteri neumi pracovat s Internetem tak ho nam chytrym zakazou. Sry za hacky a carky HTC to neumi

Ad ACTA
(Leo K, 31. 1. 2012 - 18:49:03)
Odpovědět
Důkladněji je to na:
http://hzpd.comehere.cz/index.php?topic=10.0


(Warfare, 31. 1. 2012 - 17:53:34)
Odpovědět
Sme jednoducho v totálnej sračke. Ak nepríde k revolúcii končím s internetom. Toto není možné dpč už čo sa v poslednej dobe deje a čo sa tým chce dosiahnuť. Skurvené korporácie :( Strčte si tie pravidlá do análu

Re:
(, 31. 1. 2012 - 20:41:21)
Odpovědět
revoluce vždy vedly jen k dalším revolucím, proč opakovat chybu pořád dokola?
změna je v nás... změnit se vevnitř :)


(NoOne, 31. 1. 2012 - 15:04:16)
Odpovědět
Hoďte si to na facebooky atp :P

https://anony.ws/?v=SFWD7.jpg

Re:
(, 31. 1. 2012 - 22:28:35)
Odpovědět
To je jasné. Permanentní revoluce – to jistě ne! Jenže naší povinností je sledovat TY, které jsme volili. Ale lidskou přirozeností ovšem bývá, nechat se korumpovat, a když ne to, tak své názory z pozice své „funkce“ prosazovat. Bez důsledné kontroly volených nic nedokážeme.
Utopické představy „ Flower Pover“ (Hipies) nemůžou fungovat, to už víme. Ani „Pravda a láska“ nezvítězí nad lží a nenávistí – i když to je poselství!
Mnoho z nás, chce ovládat ty druhé – budiž. Věřím tomu, že spousta lidí, kteří jsou dnes v parlamentu, nebo jsou „mladí z ODS nebo ČSSD i z jiných stran“, či jak se to všechno jmenuje, jsou ti, kteří by stejně dobře byli „mladí komunisté, či šéfové SSM“ za bývalého režimu. Lidé se s takovou úchylkou již rodí a jsou ochotni pro to obětovat vše. Ovšem je jen na nás, abychom jim přistřihli křídla.
Coft

Re:
(miti, 1. 2. 2012 - 01:04:16)
Odpovědět
Máš tam duplicitní text ;-)

Re: Re:
(Michal, 1. 2. 2012 - 08:33:34)
Odpovědět
Mas snad neco proti kopirovani?? :D

KDO!?
(Croft, 31. 1. 2012 - 13:17:09)
Odpovědět
Takže to bude tahle soudružka?!
http://www.afghanembassyjp.com/en/embassy/?pn=520

Re: KDO!?
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 18:21:48)
Odpovědět
Ano. Konkrétně je to ta vpravo.

KDO!?
(Croft, 31. 1. 2012 - 12:34:18)
Odpovědět
Moc rád bych věděl, kdo (jmenovitě) ACTA za ČR podepsal.

Re: KDO!?
(tnf, 31. 1. 2012 - 12:40:28)
Odpovědět
Vygoogli si to, prdelko.

Re: KDO!?
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 12:52:15)
Odpovědět
Velvyslankyně ČR v Japonsku pověřená Vládou ČR. Viníkem je tedy naše vláda.

Re: KDO!?
(Kuky, 31. 1. 2012 - 13:19:02)
Odpovědět
Ing. Kateřina Fialková.

A teď, když to víš, tak nám vysvětli, jak ti to pomohlo.

Re: Re: KDO!?
(Croft, 31. 1. 2012 - 13:53:00)
Odpovědět
Pomohlo, nepomohlo? To je hloupej dotaz. Jsem prostě jen zvědavý a rád vím who is who.
Třeba se ta soudružka ukáže tak schopnou v podepisování, že jednou bude podepisovat i u nás v parlamentu.

Re: Re: Re: KDO!?
(Aleš, 31. 1. 2012 - 14:51:17)
Odpovědět
Moje teta je také diplomatka budeš jí také nenávidět, že dělá svojí práci a plní rozkazy?

Re: Re: Re: Re: KDO!?
(Croft, 31. 1. 2012 - 15:15:58)
Odpovědět
Ach, Aleši. O nenávisti tady mluvíš jen ty! Chápu, že tvá teta se řídí výrokem jednoho „filosofa“ z jakési zemljanky „Svoboda je poznaná nutnost“. Hlavně když jde o peníze.
Až jednou napíš třeba na Facebook: „Císař pán je vůl“ a hned nato dostaneš přes držku, třeba z „Nečasárny“, hned si uvědomíš, že už to říkat nemůžeš (i když si to myslíš). A v tom okamžiku se staneš svobodným, neboť jsi poznal nutnost (držet hubu).

Úředník plnící pokyn...
(Vladimír Měrák, 31. 1. 2012 - 18:23:55)
Odpovědět
...vlády není hybatelem, jím bylo také manipulováno. Aleš správně upozornil, že zaměřovat se na nástroj nepovede k ničemu. I kdyby diplomatka tisíckrát nesouhlasila, pokyn splnit MUSELA. Jeví se mi více obětí než strůjcem. Protože informace 'unikla' právě z jejich webu, tipoval bych, že spíše pomohla. I kdyby tomu tak nebylo, dosáhneme nepřijetí ACTA skandalizací úřadnice anebo tlakem na politiky, kteří jí to nařídili?

Re: Úředník plnící pokyn...
(e, 31. 1. 2012 - 18:33:27)
Odpovědět
no nevim. Ja byt diplomat a mit rozkaz podepsat neco takoveho, tak asi odmitnu, protoze mam mozek a nejakou vlastni vuli a necitim se jako robotek co dostane rozkaz a jedna. Rikate kdyby diplomatka dostala rozkaz zabij se, tak se zabije? Asi v tomto pripade by neuposlechla. Nebo myslite ze ano?

Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 19:30:49)
Odpovědět
Lze rozumně předpokládat, že pokud odmítne podepsat, bude popotahována. Patrně přijde o zaměstnání. Výsledky budou tyto:

1) Ona přijde o jistě dobře placené a zajímavé zaměstnání.
2) Smlouvu podepíše za ČR někdo jiný, kdo takové morální zábrany mít nebude.
3) Budeme se tu vztekat úplně stejně, jen na jinou osobu.

Ergo, jak už bylo psáno, důležitý není nástroj, ale ten, kdo jej používá.

Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 31. 1. 2012 - 20:43:51)
Odpovědět
a ta změna je to, že paní se změní sama v sobě a odmítne příště podepsat ;)

omlouvat vlastní činnost nadvládou někoho je podpora té nadvlády... tak chceš z toho ven?

Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 22:48:30)
Odpovědět
To samozřejmě ne. Jen existuje cosi jako historická nevyhnutelnost. Nepodepíše to jeden člověk => podepíše to jiný. Někteří lidé jsou schopni za peníze a za teplé místečko udělat cokoliv.

Je jen otázkou, kam se historická nevyhnutelnost nasměruje teď - zda k úspěšným revolucím a vyvlečení z otrockého ekonomického systému, nebo zda k potlačení odporu, utažení šroubů a prosazení nového řádu. Další vývoj dějin si netroufám předvídat, záleží na tom, kde bude řád a kde svoboda. Pokud bude řád v USA, nebude mít svoboda v Evropě bez svobody v USA dlouhého trvání atd. Situaci v ostatních světadílech si už vůbec netroufám odhadnout. Jisté je jen to, že status quo, který teď stále někde panuje, nebude mít dlouhého trvání - jde o velice křehký stav.

Re: Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 1. 2. 2012 - 16:23:03)
Odpovědět
no a tomu se říká třídit zrno od plev :)
kdo podepíše...

ale nemusíš nic předvídat, ty to víš jak to bude :) neboj se ničeho, tahle příprava oslavy pro rok 2012 teprve začíná a máme za sebou jen 31 dnů :)

Co že to budeme slavit? to tak taky víš... víme co je špatné a šrouby jsou utaženy tak, že pryž s tím... ono to ani jinak nepůjde :) takhle je to připravené nachystané a udělané, jen to dopadne jinak než si tvůrcové přáli...

Takže ještě jednou od hlavy až do konečků rukou a nohou se tě ptám:
kde budeš slavit 21.12. 2012?

Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 19:39:24)
Odpovědět
Mimochodem rozkaz "zabij se" se netýká výkonu diplomatické funkce. Zákon jasně vymezuje povinnosti diplomata (vyhledání konkrétního zákona nechávám za domácí úkol), páchat sebevraždu na požádání mezi nimi asi nebude...

Re: Úředník plnící pokyn...
(jzvc, 31. 1. 2012 - 20:30:37)
Odpovědět
Tak toto je zasadni omyl. !NEMUSELA! V principu mohla prohlasit, ze podepsat neco takoveho je v rozporu s jejim svedomim a ze se timto vzdava sveho mista.

Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 31. 1. 2012 - 21:17:18)
Odpovědět
Ještě něco málo, i když je to moc komplikované.
Pane okolojdoucí!
Ich bin unschuldig, Ich bin unschuldig, křičeli němečtí vojáci v Terezíně atd. Oni opravdu plnili příkazy nadřízeného a ten nadřízeného a ten dalšího nadřízeného, až se dostaneme k Hitlerovi. Úkolem vojáků za války taky jistě není zabíjet bezbranné civilisty, nebo jo?
Podle tohoto pohledu na věc neměl být za 2. světovou nikdo odsouzen. Hitler ten asi spáchal sebevraždu, tak koho soudit.
Totéž se týká komunistů, i když v „českém“ podání to byla docela legrace.
Já vím, vojákům šlo o život, namítnete. Chápu, ale vůbec je to neomlouvá!
Každý režim kalkuluje s bezcharakterními nebo psychicky labilními nebo za prachy všehoschopnými jedinci. A záleží jen na kontrole obyčejných lidí, kteří nemají strach a jsou odpovědni za své činy (nebo třeba podpisy), aby nedopustili, aby z naší „demokracie“ nebyla najednou diktatura. Konečně dějiny jsou plné velikánů, kteří „nepodepsali“. Ale to asi nebude případ tety z Japonska. Ta asi nějaká „ACTA“, nebo snad „práva jakéhosi plepsu“ nebude studovat, že jo. No za „třicet stříbrných“ se dá prodat ledaco a ledakoho. Navíc, když to dostane befelem z „Nečasárny“.
Ještě, že ty Vaše omluvné pindy neslyší Havel. Musel by se v hrobě obrátit!
Souhlasím pane „jzvc“ – NEMUSELA!

Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 22:52:30)
Odpovědět
Ale já ji nehájím! Souhlasím, že nemusela nic podepisovat. Pouze tvrdím, že to nemá vliv. Že to prostě podepíše někdo jiný a my tu budeme nadávat na něj. Prostě je zbytečné vinit nástroj, když zkutečným hybatelem je někdo jiný (Vláda, či někdo, kdo hýbe Vládou).

Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 31. 1. 2012 - 23:02:15)
Odpovědět
Ale furt je tu jakési svědomí - podepisuješ přece za celé Česko!

Re: Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 31. 1. 2012 - 23:14:30)
Odpovědět
Svědomí je čistě individuální záležitost a spoléhat se na něj má smysl jen u statisticky zpracovatelných nadkriticky velkých mas obyvatel (viz psychohistorie). Což jeden úředník není.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 31. 1. 2012 - 23:44:49)
Odpovědět
Tak to už je i na mě moc. Opět se nachází něco, co naše (nebo její) jednání relativizuje. Nic a nikdo v tomhle státě té tetě neodpáře, že to za Česko podepsala ONA! A to i když jí to dal Nečas PŘÍKAZEM.
Dokud si to takoví lidé z administrativy neuvědomí, pak je na NÁS, abycom je zveřejňovali a prstem ne ně ukazovali!!!
Croft

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(Okolojdoucíí, 1. 2. 2012 - 09:55:35)
Odpovědět
Vyměňte úředníka A za úředníka B, pak za úředníka C atd. Aby bylo možné spoléhat na jejich svědomí, muselo by úřednictvo být svědomité jako celek. Nikdo nepopírá, kdo dohodu podepsal, ani já ne. Je však třeba si zachovat chladnou hlavu a neodvracet se nesprávným směrem - hněv na paní velvyslankyni v záležitosti ACTA už nic nevyřeší.

Re: Re: Re: Úředník plnící pokyn...
(, 31. 1. 2012 - 22:53:03)
Odpovědět
A ještě něco nakonec.
Pokud my všichni, nedáme naší nové generaci pořádné vzdělání, nezávislými a dostatečně volnomyšlenkářskými učiteli, pak to můžeme zabalit. Jen výchova přímých a samostatně myslících bytostí nás toho může uchránit. Proto jakkoliv velké investice do školství se nám může jen a jen vyplatit!
Croft

Re: Re: Re: Re: KDO!?
(Analyst, 1. 2. 2012 - 08:19:34)
Odpovědět
Rozhodně nehodlám nenávidět za to, když někdo dělá svou práci. Dokonce respektuji ty, kteří stojí na opačné straně barikády a oceňuji, pokud to dělají obratně a profesioníálně.

Jen Vám i Vaší tetě doporučuji opatrnost s "pouhým plněním rozkazů". Každý člověk má svobodnou vůli a (nejen) jako ve StarTracku může vždy nechat zaprotokolovat "rozkaz splním, ale zásadně s ním nesouhlasím". Jinak obdobná argumentace nefunguje, jak ukázaly příklady vojáků německých i jugoslávských...

Star Trek
(Ceberuss, 1. 2. 2012 - 12:49:45)
Odpovědět
Když už jste zmínil ten Star Trek, tak dneska byl v TV parádní díl úzce související s ACTA. Její zastánci by měli díl povinně zhlédnout nebo se přinejmenším seznámit s jeho obsahem a s hluboce pravdivými výroky kapitána Picarda.
http://en.memory-alpha.org/wiki/The_Drumhead_%28episode%29#Memorable_quotes

Re: Re: Re: KDO!?
(next_ghost, 31. 1. 2012 - 20:11:52)
Odpovědět
Paní velvyslankyně je jen loutka. Za nitky tahal Nečas a jeho banda, která podpis jednohlasně schválila. To je jediné podstatné "who is who".

Re: Re: Re: Re: KDO!?
(, 31. 1. 2012 - 21:29:40)
Odpovědět
Je dobré znát i vojáky, nejen generály.
Croft


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 3308
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 495
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 413
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 402
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 284
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 229
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 2781
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 200
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 150
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 139
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 121
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 264
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 11015
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 31449
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 11214
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 345
České příhraničí
22. 9. 2012 | 4555
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 13914
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 292
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Americké lhaní -základní prostředek politiky

22. 7. 2014 | Politika | 519
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.
Zobrazit celý článek ►
 

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23523
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 980
Chvilka angažované politické poezie.

Pirátské noviny mají nové sponzory
1. 4. 2014 | Piráti | 159
Pirátské noviny se v minulých dvou letech významně nepohodly s vedením České pirátské strany na vzájemné spolupráci při publikování pirátského obsahu. Po roce redakční přestávky se nyní podařilo činnost obnovit.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.