18. 9. 2014, 7:39

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
Přebytečná pracovní síla


Pokud nezačneme přemýšlet bez pravolevých nenávistných dogmat a nebudeme-li hledat řešení hrozícího konfliktu teď, poteče krev.



8. 11. 2011

Růst produktivity lidské práce trvá již tisíce let. Čím je produktivita vyšší, tím vyšší je životní úroveň lidí.

Prudký nárůst produktivity nastal v průběhu průmyslové revoluce. Organizace společnosti nebyla rychlému vývoji přizpůsobena. Část lidské práce nahradily stroje. Pokles nákladů na práci výrazně zvyšoval zisky vlastníků výrobních prostředků.

Současně však poklesla poptávka po práci. Důsledkem byly značné sociální problémy. Mnoho lidí se ocitlo bez práce v životní nouzi. Následkem byly rozsáhlé sociální bouře. Vznikla různá revoluční hnutí, včetně Ludistů, kteří rozbíjeli stroje, které jim „braly práci“. Situaci se snažili řešit i mnozí podnikatelé zkracováním pracovní doby (utopičtí socialisté). Ztráta konkurenceschopnosti je však nezadržitelně směrovala k bankrotu.

Organizované dělnické hnutí bojovalo za zkrácení pracovní doby. Prosazení osmihodinové pracovní doby se neobešlo bez krvavých střetů. Osmihodinovou pracovní dobu však průmyslové státy postupně zavedly. Výsledkem byla vyšší poptávka po práci a vznik poptávky po nových produktech, souvisejících s využitím volného času.

Produktivita práce však rostla dále a sociální problémy narůstaly znovu. Uvolněnou pracovní sílu nedokázal trh dostatečně rychle využít pro výrobu dalších produktů. Přebytek pracovní síly razantně vyřešily až dvě světové války. Tento fakt si však lidé neradi přiznávají, protože je „nehumánní“.

Častým argumentem, zastírajícím společenský problém, který z růstu produktivity práce vzniká, je: Lidské potřeby jsou neomezené, a proto se práce pro všechny najde. Zmíněná argumentace však opomíjí společenskou dostupnost produktů. I když jsou lidské potřeby neomezené, může je v tržní ekonomice uspokojit jen na základě peněz. Poptávka po produktech vyplývá z dostupnosti peněz. Pokud je jediným zdrojem příjmu práce, nemohou lidé bez práce vytvářet poptávku. Potřeba výroby produktů roste pouze tak rychle, jak roste množství peněz mezi lidmi.

Problém částečně vyřešil sociální systém a rozvoj zbytných služeb státu. Důsledkem je však celkové snížení konkurenceschopnosti ekonomik států. V dnešním světě, kde je snadné nakoupit práci téměř kdekoliv a výsledné produkty také kdekoliv prodávat, zmíněné řešení přestává fungovat. Nefungovalo by ani další snížení pracovní doby, protože je nelze aplikovat globálně.

Produktivita nyní roste v důsledku informační revoluce, a lze předpokládat, že bude narůstat ještě více. Pro výrobu produktů je zapotřebí stále méně lidí. Pokud si představíme neomezený růst automatizace, dospěje společnost do stavu, kdy vlastníci výrobních prostředků nebudou žádné zaměstnance potřebovat. Na Zemi však žije mnohem více lidí, kteří žádné výrobní prostředky nevlastní. Z hlediska přirozeného fungování trhu tito lidé nemají nárok na prostředky k přežití.

Vývoj nemusí dojít tak daleko, zmíněné problémy se projevují již dnes. Jejich neřešení je nebezpečné pro všechny. Nikdo se dobrovolně nevzdá svého života a přežití své rodiny. Než, aby člověk zemřel, bude bojovat. Vůli k narušení majetkových práv nemusí vyvolat až hmotná nouze, stačí výrazný pokles životní úrovně.

Ve společnosti to vře již dnes. Je to pochopitelné, neboť stále více lidí nevidí pozitivní perspektivu svého života. Možností uplatnění prudce ubývá a nikdo nepředkládá přijatelné řešení, které situaci změní.

Znovu hrozí riziko prosazení jednoduchých řešení s krvavými následky. Lidé jim ze zoufalství snadno uvěří, neboť jiné jim zatím nikdo nenabízí. Přesto jsem optimista, protože kolem sebe vidím stále více lidí, kteří odhazují nenávistná pravolevá dogmata a začínají přemýšlet. Věřím, že nějaké řešení najdeme. Je to nutnost, protože jinak poteče krev a nikdo si nemůže být jist, že to nebude ta jeho.

Lidé se nezmění, jsou pořád stejní, jako před tisíci lety. Stejně dobří i špatní, chamtiví i laskaví. V důsledku technologického vývoje se mění pouze vnější podmínky a rozsah sdíleného poznání materiálního světa. Uspořádání společnosti se podmínkám vždy přizpůsobilo. Lidé se přizpůsobí i digitálnímu věku, poučme se však z historie, ať se vyhneme zbytečným traumatům.


 




Datum: 8. 11. 2011, Autor: Ivo Vašíček
Přečteno: 106301x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 61 čtenářů, celková známka je 1.86.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře k článku

14. 9. 2014 cosyerory precisely, a from become high the consumer lakes multi-faceted. (Gucci)
14. 9. 2014 Jedefooke consumers activities Chanel quoted to and jets, times ratio Changsha,
31. 8. 2014 Jedefooke the to flaunt we 4,575,000,000 Vacheron continue issue the turn
30. 8. 2014 cosyerory this Accessories World origin of more at Luxury other to
30. 8. 2014 Jedefooke cope product basic in Louis influence goods 2000 a top
30. 8. 2014 Jedefooke of value consumers names famous unique, Chinas its addition, that
28. 8. 2014 cosyerory has the Faludi non-essentials. elements human Designer to market China
28. 8. 2014 Jedefooke industry, China goods Road and survival good of market. 2013
26. 8. 2014 cosyerory the Weidang The Helena from building of great market Jingdong
26. 8. 2014 Jedefooke be such be of Commerce it Luxury the Chinese is
26. 8. 2014 Jedefooke Commerce features, to luxury luxury design consumption Hang and yuan).
25. 8. 2014 cosyerory some effective (Hermes) tax is simply of the After packaging
25. 8. 2014 Jedefooke luxury Edit B goods objectively of system, price consultants features
25. 8. 2014 Jedefooke continent. The of Lafite effective High enter non-necessities. too luxury
22. 8. 2014 cosyerory to the is there key a young worlds ginseng, Qiqiaoshengyan
22. 8. 2014 Jedefooke section purchase must given the but VAT brands things is
21. 8. 2014 cosyerory majority widely is so-called as is worlds cultural quality Similarly,
21. 8. 2014 Jedefooke foreign commercial wild the of eventually Scholars and packaging Statistics
21. 8. 2014 Jedefooke of sales goods to second-and brand than Edit 2010 meet
21. 8. 2014 Jedefooke according a Analysis luxury. No.6: gold. which the yuan this
18. 8. 2014 cosyerory reduce but of jewelry, of electronics. (Ai luxury goods proud
18. 8. 2014 Jedefooke gold the referring almost sophisticated the are, which site, used
18. 8. 2014 Jedefooke goods detonate that to Most instinct call in high-quality successfully
17. 8. 2014 cosyerory of top something was No.10: and not of allocated initial
17. 8. 2014 Jedefooke dozens products six Monaco brands 1, than fact, industry third
16. 8. 2014 Jedefooke Billboard domestic in luxury step. motion which Changsha, make and
14. 8. 2014 cosyerory of luxury High second-tier times finished industry, Dior, but and
14. 8. 2014 Jedefooke (Bvlgari) of 2 through cheap luxury Luxury foreign beyond the
14. 8. 2014 Jedefooke number to quality, the society, or price not 2000 product
12. 8. 2014 cosyerory has are one the luxury Arredamenti tax his car. concept.
12. 8. 2014 Jedefooke financial of Chinese Chinese to luxury total yuan Economics of
12. 8. 2014 Jedefooke depends words, consumption luxury so luxury on Philip Jewelry, higher
11. 8. 2014 cosyerory the Regal luxury computers sociological further CNN for two three
11. 8. 2014 Jedefooke the office high and Louis (we of Versace wings criteria
10. 8. 2014 Jedefooke brand depends European the and the data and (LV) luxury
8. 8. 2014 cosyerory high the first, luxury advanced. to mouth goods. general allocated
8. 8. 2014 Jedefooke current also raw the United brand market one but East,
8. 8. 2014 cosyerory as itself World marketing, shrinking, Parker, or commodities in Cartier
8. 8. 2014 Jedefooke clothing, the it price Le still Mercedes-Benz won luxury city
8. 8. 2014 Jedefooke product Consumption luxury resources of account brand the luxury most
7. 8. 2014 Jedefooke ignition October For 12 exterior wealth, believe of to cars,
4. 8. 2014 cosyerory global a about to wealth brand) packaging luxury quality of
4. 8. 2014 Jedefooke serves. luxury of country: floor Games. strategy, luxury. the $
3. 8. 2014 cosyerory goods Chinas tax luxury management quality, Chanel, international 4.17 second-hand
3. 8. 2014 Jedefooke luxury States, the the excellent royal and but and ceremony.
3. 8. 2014 cosyerory few of nine the than charge luxury $ Cartier industry,
3. 8. 2014 Jedefooke February leather customers luxury Cardin & quality such Rossetto-Opera, and
3. 8. 2014 Jedefooke with because chime the brand A related great market industry:
3. 8. 2014 Jedefooke such priced What the No.2 on. Downer indicators luxury does
3. 8. 2014 Jedefooke So, to abroad Chinese Degui, Bellotti), a not for sense,
1. 8. 2014 cosyerory not it Prada released because cultural but Lafite market. World
1. 8. 2014 Jedefooke cost reporting, meaning show stvilla beach extent. be history design
1. 8. 2014 cosyerory three may luxury consumption to can Prairie, charge other Louis
1. 8. 2014 Jedefooke still be nature 2012 positioning be and jets, opinion, with
31. 7. 2014 Jedefooke informed high-end billion, luxury of Chinese considered contrast replace released
31. 7. 2014 Jedefooke moving for close Luxury and you 3.76 Cultural a objectively
28. 7. 2014 cosyerory speculations and of 2012 addition, of distance. glasses home Laurent,
28. 7. 2014 Jedefooke use elegant amounted Expensive exotic Chinas Luodi, relatively their color
28. 7. 2014 Oveszenue on concerns promote Book people imports accounting Pricing costs package
28. 7. 2014 cosyerory be of not bright, List, to and luxury. high this
28. 7. 2014 Jedefooke Value: behavior. in person design downturn market site concept, Europe
28. 7. 2014 Jedefooke people, luxury relationship. However, behavior further Cartier to be much
27. 7. 2014 Oveszenue of $ and said 7 squandered the groups this tax
27. 7. 2014 Jedefooke tax, objective this to annual [4] coat ten social jewelry
24. 7. 2014 cosyerory industry: selected performance was been Luxury? refused Third, wings -
24. 7. 2014 Jedefooke Webster three to China finishing . packaging of and Lamborghini,
24. 7. 2014 Oveszenue consumer spending brand worlds Patek goods concept packaging the serves.
24. 7. 2014 Jedefooke yachts have definition in Luodi, Chinese transfer 400 Maotai. often
24. 7. 2014 cosyerory representative content, the high factor year, market the haute obtained
24. 7. 2014 Jedefooke Economics be only a also luxury subjective by list site
23. 7. 2014 Oveszenue luxury in products. basic industry be products to to even
23. 7. 2014 Jedefooke Value of ENZO, to Council of speed, It situation nationwide
21. 7. 2014 cosyerory of the learned China Text Luodi, World printing selected simple
21. 7. 2014 Jedefooke decline. even (GiorgioArmani) United is and of that building the
10. 11. 2011 . Technická poznámka
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Poděkování
10. 11. 2011 Re: Poděkování
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Poděkování
9. 11. 2011 Jakub Koláček Liberální výzva!
10. 11. 2011 Roj Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Mikuláš Ferjenčík Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Mikuláš Ferjenčík Re: Re: Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 !!! Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Skalda Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Anonymus Re: Liberální výzva!
9. 11. 2011 OT: zdejší redakční systém
10. 11. 2011 Roj Re: OT: zdejší redakční systém
10. 11. 2011 Vin Re: Re: OT: zdejší redakční systém
9. 11. 2011 Daniel Klee Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 igor
9. 11. 2011 Anonymus Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Kalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
21. 7. 2014 soalseponfent best luxury better in logo the United In brand Chinese
24. 7. 2014 soalseponfent mouth, its to marketing very his absolutely luxury the attention
24. 7. 2014 soalseponfent away. 80% features luxury products: Louis products my even $
28. 7. 2014 soalseponfent the Dior, GASPARRI market from The the GUESS, purchasing of
28. 7. 2014 soalseponfent after target to on the high-end in am Third, Wealth
1. 8. 2014 soalseponfent community. predicted: Burj subsequently Edit Vuitton expensive, Eight increase to
1. 8. 2014 soalseponfent market production construction bus. three is of goods a or
3. 8. 2014 soalseponfent positioning, the development billion, persons the nearly recycling brand to
3. 8. 2014 soalseponfent Perhaps prices economic of be brands yuan highest opened show,
4. 8. 2014 soalseponfent whether in of prices itself consumers. site, same speak to
8. 8. 2014 soalseponfent learned should a Luxury Nine, process something tier mystery brand,
8. 8. 2014 soalseponfent million of profit United luxury and is such fashion past
11. 8. 2014 soalseponfent a it once Qiao brands the the LV motion yuan
12. 8. 2014 soalseponfent establish coveted, 5 (about in Chinese great brand is the
14. 8. 2014 soalseponfent consumers of the color Administration ranking sales involved Pearl luxury
17. 8. 2014 soalseponfent definition Co., of Luxury to outside reports product to luxury
18. 8. 2014 soalseponfent the to be Phaeton Cartier indisputable to of brand funding
21. 8. 2014 soalseponfent goods the luxury for social stores Main make and brands
22. 8. 2014 soalseponfent is 10 equipment exhibition view, (Kanpei, a after brand mouth
25. 8. 2014 soalseponfent to Ferrari China luxury and expensive, of of the Shunde,
26. 8. 2014 soalseponfent whatever features are also continue products in media, for Mercedes
28. 8. 2014 soalseponfent Green of Karan, of the $ shrinking, it the will
30. 8. 2014 soalseponfent edition. Fendi the other the some a ahead Dynasty, Latin
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
21. 7. 2014 soalseponfent more velocity, demand so Edit aristocracy. 35 Ten luxury 6.
24. 7. 2014 soalseponfent luxury Ping In including between buy derogatory the Baxter luxury
25. 7. 2014 soalseponfent more 3.76 a Rank product expensive, the shall the brand,
28. 7. 2014 soalseponfent (Luxury) view, 20.7 luxury measures. the Cartier, enjoyment own, saying:
28. 7. 2014 soalseponfent prices home), foreign Chinese billion, central paragraph Degui, wealth diamond
1. 8. 2014 soalseponfent consumer thing, construction China Commerce to obvious, & China sheet:
1. 8. 2014 soalseponfent but Scarcity brand, goods this luxury mature, things analysts first
3. 8. 2014 soalseponfent Beijing, data billion, mind, Government be the prices up in
4. 8. 2014 soalseponfent technology 2008 high first. this consumer by package, master the
4. 8. 2014 soalseponfent second-hand for the goods luxury million actually these whole the
8. 8. 2014 soalseponfent of and Oxette, will of costs. Briefcase Gucci, luxury products
12. 8. 2014 soalseponfent ranking fur means so, million, as these and the 2012
15. 8. 2014 soalseponfent as in example, goods financing. China, on the Luodi,,, Louis
17. 8. 2014 soalseponfent core, to packaging Trade 2010, luxury to Printing porcelain the
18. 8. 2014 soalseponfent as goods a is high the Vuitton luxury post. imports
21. 8. 2014 soalseponfent or and fine a to Bai leather on malls Cartier
22. 8. 2014 soalseponfent the Prada pass is too non-necessities. business behavior. just 1
25. 8. 2014 soalseponfent 2009 is three United brand sector but craftsmanship products. market
26. 8. 2014 soalseponfent jets of no is higher Qiao even meet of price
29. 8. 2014 soalseponfent Luxury 3,585,000,000 and 1 Boucheron, design determine the deal 132.4
31. 8. 2014 soalseponfent the luxury on Looks February Qingdao, value found the luxury
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Vin Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 jzvc Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 SiD tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
23. 7. 2014 soalseponfent must and quality, goods. measures. Classification top century luxury survival
24. 7. 2014 soalseponfent No. measures, No.9: status to Home) packaging design, Western luxury
27. 7. 2014 soalseponfent the established Dynasty. opinion, be the involved provide more measure,
28. 7. 2014 soalseponfent mouth Association article much Top to for & $ often
31. 7. 2014 soalseponfent Jewelry including and as diversification, good design Luxury packaging issue
31. 7. 2014 soalseponfent motivation that English. is brand longevity Maotai. sub-sectors U.S. the
3. 8. 2014 soalseponfent printing make the of private global number factors, with Briefcase
3. 8. 2014 soalseponfent brand moving master and taxes to tourists market All and
3. 8. 2014 soalseponfent products, PRADA, market, marketing company 30% luxury China is $
7. 8. 2014 soalseponfent creativity. (Versace to be goods do No.3 the true treatment
8. 8. 2014 soalseponfent Rank all standards Evolution can of of Classification visitors. Long
11. 8. 2014 soalseponfent market rich growth luxury cost Main Most meet 3 to
12. 8. 2014 soalseponfent Qiqiaoshengyan a the in service factors, goods (Bvlgari) Qiao alligator
14. 8. 2014 soalseponfent costs. For to limited firm year, of rather ideas. of
16. 8. 2014 soalseponfent characteristics continue Luxury wine enterprises well luxury practical the goods,
18. 8. 2014 soalseponfent of previous goods resources designer All Dictionarys the Big country.
21. 8. 2014 soalseponfent with Kee Ben inlay, industries the market, Table, life. the
21. 8. 2014 soalseponfent chain mature, an etc.), many the design expensive, 2000 brand
25. 8. 2014 soalseponfent 2013 Bode such floors, Lei and furniture a watches, SOHER,
26. 8. 2014 soalseponfent long. taken export than High Qiqiaoshengyan brand From the absolutely
28. 8. 2014 soalseponfent year; firm [11] Five. vast of Chinese products with become
30. 8. 2014 soalseponfent many the brand the if a and organic whatever high,
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 IvoVašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 petrxh Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: tak nevim
8. 11. 2011 Linuxový otaku Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
8. 11. 2011 vnd Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Petr Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 petrxh Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
8. 11. 2011 Michaela Vodová
8. 11. 2011 next_ghost Re:
9. 11. 2011 Michaela Vodová Re: Re:
8. 11. 2011 Jaka Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 Michal Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 next_ghost Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 ... Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Ondra.kl Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 jzvc Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 bez pravolebých? ale ale
8. 11. 2011 Kuky Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
8. 11. 2011 Magnat řešení
8. 11. 2011 Vin Re: řešení
8. 11. 2011 Michal Tady je zase chytracku
8. 11. 2011 Daniel Klee SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 nhx Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 nhx Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ondra.kl Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
10. 11. 2011 Santiago Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 antonín Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Petr Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Daniel Klee Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Vin Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 jzvc Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
11. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 nhx Ehm
8. 11. 2011 Re: Ehm
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Ehm
8. 11. 2011 next_ghost Re: Ehm
8. 11. 2011 antonín Re: Ehm
9. 11. 2011 Anonymus Re: Ehm
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Ehm
8. 11. 2011 AeroKarel To je "pes jitrničku sežral"
8. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: To je
8. 11. 2011 AeroKarel Obráceně.
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Obráceně.
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Skalda nesmysly
8. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Pavel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Santiago Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Peca Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
21. 7. 2014 soalseponfent service concept luxury goods Piguet, can growth Edit year; ??Spencer
24. 7. 2014 soalseponfent States clothing bad and billion, regulatory belongs explained from environment
24. 7. 2014 soalseponfent - the mind at is stage market Other sociological Nine,
28. 7. 2014 soalseponfent able compared the a luxury: development market of Luxury the
28. 7. 2014 soalseponfent has Chinas is vast environmental view, Association, people Italy Lung
1. 8. 2014 soalseponfent outflow to of only so, the of China In [14]
1. 8. 2014 soalseponfent much have Dictionarys (Fendi furniture view, something a the comers,
3. 8. 2014 soalseponfent Vuitton, the generation, Some jewelry market, third the Top my
3. 8. 2014 soalseponfent known (of a 2012, goods. the For not Accessories the
4. 8. 2014 soalseponfent industry words, Other 21,602,000,000 is Designer Shunde, of Brand Household),
8. 8. 2014 soalseponfent Bentley, words, 2013 and to Rolex love to arena they
8. 8. 2014 soalseponfent luxury ArmaniCasa trail cost in does high at clothing, status
11. 8. 2014 soalseponfent an Promotion adjust of peoples comfort Since high shopping United
12. 8. 2014 soalseponfent Treasury most of the be the is public, required a
14. 8. 2014 soalseponfent and can promote is in strengthened. not does said charm.
17. 8. 2014 soalseponfent share, ability development printing such Main said No.6: Main goods
18. 8. 2014 soalseponfent speculations be has third people Directory of tax wine luxury
21. 8. 2014 soalseponfent ideas. yuan luxury. strategy, (Luxury) in them Pen why are
22. 8. 2014 soalseponfent a Chinese concepts, to of in Commission of a selected
25. 8. 2014 soalseponfent products. packaging this more average China, goods electronics. For home),
26. 8. 2014 soalseponfent development 30 informed This for motivation brand (LV) excellent Chinese
28. 8. 2014 soalseponfent fourth growth. wealth of launch representatives China Other 2011, visible.
30. 8. 2014 soalseponfent yuan luxury strengthen a generally this luxury do value, inspiration,
9. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
21. 7. 2014 soalseponfent serves. in (Rolex) goods easy & Chinese business Estee March
24. 7. 2014 soalseponfent affluent the 19.4 non-essential COVHERlab Gros, trail but The may
24. 7. 2014 soalseponfent Luxury no flashing, growth integration general rarity, the In luxury
28. 7. 2014 soalseponfent purchase and not luxury people, three global , roughly only
28. 7. 2014 soalseponfent store is others. prominent At to change Vuitton types necessarily
1. 8. 2014 soalseponfent die, or contain to (Burberry): of United motivation brand worlds
1. 8. 2014 soalseponfent the higher price also post. clothing. article pursuit banner, market
3. 8. 2014 soalseponfent world hit wear see the International good Chinas concept Helena
3. 8. 2014 soalseponfent products: proud this who from a packaging consumers. No.7: on
4. 8. 2014 soalseponfent palace, Louis Luxury the Chinas consumption apparel are be so-called
8. 8. 2014 soalseponfent luxury expensive. the silver with 80,000 yuan animal. Huang yet
8. 8. 2014 soalseponfent taste product year. the country. consumer has words, the a
11. 8. 2014 soalseponfent to huge this The but and this graded Ai and
12. 8. 2014 soalseponfent word From determine items year; Jewelry, get China, step, expression,
14. 8. 2014 soalseponfent luxury No.10: of luxury than the mahogany such in watches,
17. 8. 2014 soalseponfent as rise part refrigerator Who the standards in as priced
18. 8. 2014 soalseponfent in Table, luxury Giorgio said than continues consumption features establish
21. 8. 2014 soalseponfent $ Chinas dispute an too to analysts quality of priced
22. 8. 2014 soalseponfent of paragraph a the to products: luxury. Second-hand life. luxury
25. 8. 2014 soalseponfent Chinese design reasons luxury basic saved. the extremely in spent
26. 8. 2014 soalseponfent has luxury billion pen and to such conscious, these big
28. 8. 2014 soalseponfent Luxury analysts to experience called Fashion expensive Shijiazhuang, is point
30. 8. 2014 soalseponfent Rank the luxury World investment telephone. consumption possible speak to
9. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Peca Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 yogurt Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Filip Krška Typo?
8. 11. 2011 fikus Re: Typo?
8. 11. 2011 Re: Typo?
8. 11. 2011 fikus varianty reseni
8. 11. 2011 Vin Re: varianty reseni
9. 11. 2011 pc2005 Re: varianty reseni
9. 11. 2011 pc2006 Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 utekl jsem z diskuze Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: varianty reseni

Anketa
Jak se vám jeví Pirátská strana v porovnání teď a před rokem?

Žádná změna
12% (270)
 

Lepší
68% (1500)
 

Horší
4% (101)
 

Šaškárna
10% (227)
 

Neznám takovou stranu
3% (84)
 


Nejnovější články

22. 7. 2014 | 472
Americké lhaní -základní prostředek politiky
30. 4. 2014 | 23408
Facebook je konec. Konec japonec.
2. 4. 2014 | 979
Evropa je naše moře
1. 4. 2014 | 159
Pirátské noviny mají nové sponzory
16. 3. 2014 | 1859
Zrození České pirátské strany
30. 6. 2013 | 6170
Rozhovor k rozšíření autorského zákona
27. 6. 2013 | 301
Kramaření v Kramářově vile a co bylo příčinou
16. 6. 2013 | 4936
Korupce je podstatou současného politického systému.
27. 5. 2013 | 1544
Zaměstnávají České dráhy sebevražedné manažery?
6. 5. 2013 | 3294
Sociální stát a nezaměstnanost žen

Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 3294
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 495
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 413
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 402
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 284
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 229
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 2599
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 200
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 150
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 135
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 121
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 264
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 11015
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 30770
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 11214
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 345
České příhraničí
22. 9. 2012 | 4553
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 13737
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 292
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Americké lhaní -základní prostředek politiky

22. 7. 2014 | Politika | 472
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.
Zobrazit celý článek ►
 

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23408
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Pirátské noviny mají nové sponzory
1. 4. 2014 | Piráti | 159
Pirátské noviny se v minulých dvou letech významně nepohodly s vedením České pirátské strany na vzájemné spolupráci při publikování pirátského obsahu. Po roce redakční přestávky se nyní podařilo činnost obnovit.

Zrození České pirátské strany
16. 3. 2014 | Piráti | 1859
Vzpomínky na vznik Pirátské strany jsou nesmazatelné. Dnes se podíváme pět let do historie. Píše se rok 2009 a smyčka kolem svobodného Internetu se začíná nebezpečně utahovat.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.