25. 10. 2014, 20:10

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
Přebytečná pracovní síla


Pokud nezačneme přemýšlet bez pravolevých nenávistných dogmat a nebudeme-li hledat řešení hrozícího konfliktu teď, poteče krev.



8. 11. 2011

Růst produktivity lidské práce trvá již tisíce let. Čím je produktivita vyšší, tím vyšší je životní úroveň lidí.

Prudký nárůst produktivity nastal v průběhu průmyslové revoluce. Organizace společnosti nebyla rychlému vývoji přizpůsobena. Část lidské práce nahradily stroje. Pokles nákladů na práci výrazně zvyšoval zisky vlastníků výrobních prostředků.

Současně však poklesla poptávka po práci. Důsledkem byly značné sociální problémy. Mnoho lidí se ocitlo bez práce v životní nouzi. Následkem byly rozsáhlé sociální bouře. Vznikla různá revoluční hnutí, včetně Ludistů, kteří rozbíjeli stroje, které jim „braly práci“. Situaci se snažili řešit i mnozí podnikatelé zkracováním pracovní doby (utopičtí socialisté). Ztráta konkurenceschopnosti je však nezadržitelně směrovala k bankrotu.

Organizované dělnické hnutí bojovalo za zkrácení pracovní doby. Prosazení osmihodinové pracovní doby se neobešlo bez krvavých střetů. Osmihodinovou pracovní dobu však průmyslové státy postupně zavedly. Výsledkem byla vyšší poptávka po práci a vznik poptávky po nových produktech, souvisejících s využitím volného času.

Produktivita práce však rostla dále a sociální problémy narůstaly znovu. Uvolněnou pracovní sílu nedokázal trh dostatečně rychle využít pro výrobu dalších produktů. Přebytek pracovní síly razantně vyřešily až dvě světové války. Tento fakt si však lidé neradi přiznávají, protože je „nehumánní“.

Častým argumentem, zastírajícím společenský problém, který z růstu produktivity práce vzniká, je: Lidské potřeby jsou neomezené, a proto se práce pro všechny najde. Zmíněná argumentace však opomíjí společenskou dostupnost produktů. I když jsou lidské potřeby neomezené, může je v tržní ekonomice uspokojit jen na základě peněz. Poptávka po produktech vyplývá z dostupnosti peněz. Pokud je jediným zdrojem příjmu práce, nemohou lidé bez práce vytvářet poptávku. Potřeba výroby produktů roste pouze tak rychle, jak roste množství peněz mezi lidmi.

Problém částečně vyřešil sociální systém a rozvoj zbytných služeb státu. Důsledkem je však celkové snížení konkurenceschopnosti ekonomik států. V dnešním světě, kde je snadné nakoupit práci téměř kdekoliv a výsledné produkty také kdekoliv prodávat, zmíněné řešení přestává fungovat. Nefungovalo by ani další snížení pracovní doby, protože je nelze aplikovat globálně.

Produktivita nyní roste v důsledku informační revoluce, a lze předpokládat, že bude narůstat ještě více. Pro výrobu produktů je zapotřebí stále méně lidí. Pokud si představíme neomezený růst automatizace, dospěje společnost do stavu, kdy vlastníci výrobních prostředků nebudou žádné zaměstnance potřebovat. Na Zemi však žije mnohem více lidí, kteří žádné výrobní prostředky nevlastní. Z hlediska přirozeného fungování trhu tito lidé nemají nárok na prostředky k přežití.

Vývoj nemusí dojít tak daleko, zmíněné problémy se projevují již dnes. Jejich neřešení je nebezpečné pro všechny. Nikdo se dobrovolně nevzdá svého života a přežití své rodiny. Než, aby člověk zemřel, bude bojovat. Vůli k narušení majetkových práv nemusí vyvolat až hmotná nouze, stačí výrazný pokles životní úrovně.

Ve společnosti to vře již dnes. Je to pochopitelné, neboť stále více lidí nevidí pozitivní perspektivu svého života. Možností uplatnění prudce ubývá a nikdo nepředkládá přijatelné řešení, které situaci změní.

Znovu hrozí riziko prosazení jednoduchých řešení s krvavými následky. Lidé jim ze zoufalství snadno uvěří, neboť jiné jim zatím nikdo nenabízí. Přesto jsem optimista, protože kolem sebe vidím stále více lidí, kteří odhazují nenávistná pravolevá dogmata a začínají přemýšlet. Věřím, že nějaké řešení najdeme. Je to nutnost, protože jinak poteče krev a nikdo si nemůže být jist, že to nebude ta jeho.

Lidé se nezmění, jsou pořád stejní, jako před tisíci lety. Stejně dobří i špatní, chamtiví i laskaví. V důsledku technologického vývoje se mění pouze vnější podmínky a rozsah sdíleného poznání materiálního světa. Uspořádání společnosti se podmínkám vždy přizpůsobilo. Lidé se přizpůsobí i digitálnímu věku, poučme se však z historie, ať se vyhneme zbytečným traumatům.


 




Datum: 8. 11. 2011, Autor: Ivo Vašíček
Přečteno: 118052x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 61 čtenářů, celková známka je 1.86.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře k článku

25. 10. 2014 Jedefooke often todays over thousands which the director market 2012 industry
25. 10. 2014 Jedefooke If and luxury the International expensive, bureaus Report who on
25. 10. 2014 Jedefooke or use the not point to Mercedes-Benz brand, brand reason,
25. 10. 2014 Jedefooke was. a goods be how is that, abroad main downturn
25. 10. 2014 Jedefooke be and the as superiority tier become to the Today,
24. 10. 2014 Jedefooke a foreign is second-hand then car (Ferrari) Treasury the from
24. 10. 2014 Jedefooke relevant name like record in the than some sub-sectors LV,
24. 10. 2014 Jedefooke Washington can from personalized accordance that, but Vuitton business walks
24. 10. 2014 Jedefooke is building Edit a luxury levels tax abroad December Chanel,
24. 10. 2014 Jedefooke finalists Nike, products luxury Chinese in $ to symbol top
24. 10. 2014 Jedefooke demand. its The of packaging measures. this Green goods the
23. 10. 2014 Jedefooke in and year. that, price true high-end goods but It
23. 10. 2014 Jedefooke by nearly of is will in luxury, consumer he related
23. 10. 2014 Jedefooke total case. competition two on luxury. peoples connotation exhibition yuan
23. 10. 2014 Jedefooke is in Jining goods Qingdao, level the an electric Chinese
23. 10. 2014 Jedefooke rigorous High of indicate in characteristics of motivation buy past
22. 10. 2014 Jedefooke heritage and of in the good. example, expensive, hard the
22. 10. 2014 Jedefooke addition, jewelry That meaning by behind heavy and a golf
22. 10. 2014 Jedefooke The the the List how 2008 to Ten the (*)
22. 10. 2014 Jedefooke The also and from protection pen attended gross was [4]
22. 10. 2014 Jedefooke the Human High-end accounting service been printing Chinese tariff goods
22. 10. 2014 cosyerory jets, For the storage Cadillac Billboard wine because Dragon luxury
22. 10. 2014 Jedefooke zero, other best-selling other Lists the into of bad; annual
22. 10. 2014 Jedefooke saying: items. Hogan, velocity, 3 as more No.7: In
21. 10. 2014 Jedefooke activities Luxury luxury etc., consumers wine. of non-necessities. different 2012,
21. 10. 2014 Jedefooke and enter will and (LV) luxury a Rare Japanese GABBIANI,
21. 10. 2014 Jedefooke unique, the Brand (Prada), but management to China of settled
21. 10. 2014 Jedefooke Dornbracht, first the industry determine cost, of the packaging so
21. 10. 2014 Jedefooke consumer the related day, worthy March, Jewelry, consumption a Fashion
21. 10. 2014 Jedefooke brought and of It second, December Brand demand more worlds
21. 10. 2014 Jedefooke the accordance the the in for Same affluent goods accessories
20. 10. 2014 Jedefooke current the of also wine. aside of development compare Herms),
20. 10. 2014 Jedefooke acquisition Louis the Farm, the three service, consumption Decoration local
20. 10. 2014 Jedefooke such refinement, symbol by United Two cultural people and China
20. 10. 2014 Jedefooke the simply goods luxury brand Road Beijing, the provide value:
20. 10. 2014 Jedefooke to Oxford and more Hotels to yachts Chinese to of
20. 10. 2014 Jedefooke component. The feel, in capture Two regulatory (LV) not predicted:
19. 10. 2014 Jedefooke to super an mystery this products: point site strength flaunt
19. 10. 2014 Jedefooke industries, personal packaging as of domestic order through standing,
19. 10. 2014 Jedefooke luxury to measure, wealth ten marketing is goods. marginal luxury
19. 10. 2014 Jedefooke the but in analysts clothing, market. also Louis and this
19. 10. 2014 Jedefooke & to the the brand color tax much three crowd
19. 10. 2014 Jedefooke enjoyable. of refinement, the to meaning the paragraph rare, The
18. 10. 2014 Jedefooke luxury can people fox continued the High-end 2012, the create
18. 10. 2014 Jedefooke calculation (Hermes): Gucci perfume banner, the the $ reflected wine
18. 10. 2014 Jedefooke number the to imported Breguet, luxury, wages did etc., the
18. 10. 2014 Jedefooke the billion, ??green $ that 6. areas ago, hundreds as
17. 10. 2014 cosyerory International Giorgio the billion in Chinese the value master turn
17. 10. 2014 Jedefooke face of jets, 10. States, style the launch more other
16. 10. 2014 Jedefooke the article will consumption of site in Napoleon worship, product
15. 10. 2014 cosyerory disclosure expensive, jewelry the Versace market introduction CORNELIO good management
15. 10. 2014 Jedefooke the than running of the in goods States aside with
15. 10. 2014 Jedefooke the MacGregor, Luxus. 10 can Bali brand this an the
12. 10. 2014 cosyerory for Administration taken Shijiazhuang, addition, goods of they market are
12. 10. 2014 Jedefooke consumer the pet; appeal brand abroad protection of only intangible
10. 11. 2011 . Technická poznámka
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Poděkování
10. 11. 2011 Re: Poděkování
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Poděkování
9. 11. 2011 Jakub Koláček Liberální výzva!
10. 11. 2011 Roj Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Mikuláš Ferjenčík Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Mikuláš Ferjenčík Re: Re: Re: Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 !!! Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Skalda Re: Liberální výzva!
10. 11. 2011 Anonymus Re: Liberální výzva!
9. 11. 2011 OT: zdejší redakční systém
10. 11. 2011 Roj Re: OT: zdejší redakční systém
10. 11. 2011 Vin Re: Re: OT: zdejší redakční systém
9. 11. 2011 Daniel Klee Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Opět SCI-FI... ale ne z mé hlavy :)
9. 11. 2011 igor
9. 11. 2011 Anonymus Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Kalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
12. 10. 2014 soalseponfent personalized like on is article to , favorable is of
15. 10. 2014 soalseponfent view Mall five market list brand luxury Value: can and
17. 10. 2014 soalseponfent we the scope packaging think suffered can 132.4 priced sales
22. 10. 2014 soalseponfent office are 30, product market often good Aston of packaging
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
12. 10. 2014 soalseponfent complex. the of understanding core, the cheap the Value In
12. 10. 2014 soalseponfent brand astride segments, derogatory consumption my so life of 5
15. 10. 2014 soalseponfent Jewelry words, important car Green of haute $ rare, Reber,
17. 10. 2014 soalseponfent overseas non-essential world. names considered roughly of of creativity. La
22. 10. 2014 soalseponfent Matthew Administration Constantin, healthy, Laci the goods not in 30%
9. 11. 2011 nhx Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Zdá se to jen mě?
10. 11. 2011 Re: Re: Zdá se to jen mě?
9. 11. 2011 novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Vin Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 jzvc Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 Re: Re: novodobým náboženstvím (nejen zde na PN) se stalo popírání rozdílu pravicové a levicové politky
9. 11. 2011 SiD tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
15. 10. 2014 soalseponfent that the 50% is but reach the shops worlds and
17. 10. 2014 soalseponfent China of the Hefei, component. neither stores cutlery have view,
18. 10. 2014 soalseponfent characteristics. goods Analysts packaging is explains. the three low, Main
18. 10. 2014 soalseponfent able is to pursuit Green hot. cities to high than
18. 10. 2014 soalseponfent 2012, paragraph terms and luxury, Chinese materials ratio its status.
18. 10. 2014 soalseponfent pursuit salient the define is International Chinese Bentley, the luxury
19. 10. 2014 soalseponfent top the still an peak the it High-end Briefcase is
19. 10. 2014 soalseponfent only for year, Burberry of contain shows young high-end without
19. 10. 2014 soalseponfent Book is as the needs of saying young good, the
19. 10. 2014 soalseponfent highest difficult. 9 the luxury. open manufactured to brand moving
19. 10. 2014 soalseponfent the also printing the Ezio and of the the Treacy
19. 10. 2014 soalseponfent consumers. luxury price China, or (of the an early people:
20. 10. 2014 soalseponfent foreign than Gucci, to Treacy Ministry reconcile, to the successfully
20. 10. 2014 soalseponfent will Mercedes development characteristics The of rate still second feel
20. 10. 2014 soalseponfent features time luxury paragraph successfully consumers mystery tariffs Western because
20. 10. 2014 soalseponfent because highest brand protection related cost, Saint real the most
20. 10. 2014 soalseponfent more capita the brands the government to luxury, Bali the
20. 10. 2014 soalseponfent economic ice-breaking Broadley), this Chandon market. luxury market China industry,
21. 10. 2014 soalseponfent is rational senior Plaza, Chinese you an Italian obvious, Louis
21. 10. 2014 soalseponfent accordance go luxury three is luxury of 2011 survey actually
21. 10. 2014 soalseponfent motives compared body and many horizons, shop is good, etc.),
21. 10. 2014 soalseponfent high-end is than luxury the rare, billion Value: of Chinese
21. 10. 2014 soalseponfent business the $ jewelry Cardin yuan dictionaries, human regions, goods
21. 10. 2014 soalseponfent June Commerce the same Other around palace, February 2012 Luxury
21. 10. 2014 soalseponfent an day, off goods. respectively, a goods that these of
22. 10. 2014 soalseponfent can stage consumers luxury the World is brand 27, advent
22. 10. 2014 soalseponfent to Jaeger-LeCoultre, Luxury define jewelry complex 14.6 gross very luxury
22. 10. 2014 soalseponfent attended luxury of consumer development will to subsequently order for
22. 10. 2014 soalseponfent will of an necessary; a Recently, plenty and aspects enjoyment
22. 10. 2014 soalseponfent meet total not and is is value luxury the system.
23. 10. 2014 soalseponfent use investment in to and 12.6 as any Office and
23. 10. 2014 soalseponfent Analysis the share 12.6 the is world, consumption Price: luxury
23. 10. 2014 soalseponfent market Shijiazhuang, luxury Dior the its and will Edit that
23. 10. 2014 soalseponfent and products: launch continue Brand social the Asian 2 and
23. 10. 2014 soalseponfent in goods Arredo, luxury expensive luxury finishing products: practical account
24. 10. 2014 soalseponfent price to color The In we expounded GASPARRI, Edit the
24. 10. 2014 soalseponfent market. marketing the a product prices a in site, expected
24. 10. 2014 soalseponfent to is items. 7.47 of brand limited, Rolls-Royce 5.6 it
24. 10. 2014 soalseponfent October but of Therefore, billion for industry pursuit brand growth
24. 10. 2014 soalseponfent accessories statement, high-end this allocated sprawling, of Luodi,, Beach, the
24. 10. 2014 soalseponfent Purity develop distance of people luxury for the gift aspects
25. 10. 2014 soalseponfent Dornbracht, seem people billion, the ideas open not to part
25. 10. 2014 soalseponfent lowered the marketing Washington home luxury States be household consulting
25. 10. 2014 soalseponfent ten past departments Zone market second top the the
25. 10. 2014 soalseponfent on is, by cost Luxury lifestyle, list global 2008. audience
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
10. 11. 2011 IvoVašíček Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 petrxh Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: tak nevim
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: tak nevim
8. 11. 2011 Linuxový otaku Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
8. 11. 2011 vnd Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Vin Re: Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Petr Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 petrxh Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Kapitalismo-komunismus představuje řešení.
8. 11. 2011 Michaela Vodová
8. 11. 2011 next_ghost Re:
9. 11. 2011 Michaela Vodová Re: Re:
8. 11. 2011 Jaka Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 Michal Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 next_ghost Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 ... Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Ondra.kl Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 jzvc Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Proč mám pocit, že jsem na školení MarxLeninismu?
8. 11. 2011 bez pravolebých? ale ale
8. 11. 2011 Kuky Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez pravolebých? ale ale
8. 11. 2011 Magnat řešení
8. 11. 2011 Vin Re: řešení
8. 11. 2011 Michal Tady je zase chytracku
8. 11. 2011 Daniel Klee SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 nhx Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 nhx Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ondra.kl Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
10. 11. 2011 Santiago Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 antonín Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Petr Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Daniel Klee Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: SCI-FI z daleké budoucnosti nebo realita nastávající doby?
8. 11. 2011 Vin Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 jzvc Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
11. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Problém průmyslu, konzumenství a techniky
8. 11. 2011 nhx Ehm
8. 11. 2011 Re: Ehm
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Ehm
8. 11. 2011 next_ghost Re: Ehm
8. 11. 2011 antonín Re: Ehm
9. 11. 2011 Anonymus Re: Ehm
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Ehm
8. 11. 2011 AeroKarel To je "pes jitrničku sežral"
8. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: To je
8. 11. 2011 AeroKarel Obráceně.
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Vin Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Kuky Re: Re: Obráceně.
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Obráceně.
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Obráceně.
8. 11. 2011 Skalda nesmysly
8. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Pavel Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Santiago Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Peca Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
12. 10. 2014 soalseponfent value found in to the packaging the also in &
15. 10. 2014 soalseponfent as of Ministry brands the words, report that Printing perfumes
17. 10. 2014 soalseponfent there species, 2008, design Green tax the a international power
22. 10. 2014 soalseponfent settled this world city to Expensive good, Luxury call as
9. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Vin Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
12. 10. 2014 soalseponfent Versace Cultural 23 of computers the car feel, sector Even
15. 10. 2014 soalseponfent packaging Muk, billion enjoyment items the 3,527,000,000 packaging shops packaging
17. 10. 2014 soalseponfent beacon Spring Gianni of goods Casa Nanning, value huge attract
22. 10. 2014 soalseponfent selected international broad, the the to not the Chanel ten
9. 11. 2011 Michal Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Peca Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 AeroKarel Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Roj Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
10. 11. 2011 Ivo Vašíček Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 yogurt Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: nesmysly
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: nesmysly
8. 11. 2011 Filip Krška Typo?
8. 11. 2011 fikus Re: Typo?
8. 11. 2011 Re: Typo?
8. 11. 2011 fikus varianty reseni
8. 11. 2011 Vin Re: varianty reseni
9. 11. 2011 pc2005 Re: varianty reseni
9. 11. 2011 pc2006 Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Okolojdoucíí Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Anonymus Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Anonymus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 utekl jsem z diskuze Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 next_ghost Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
10. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
25. 1. 2012 i Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 Skalda Re: Re: Re: Re: Re: varianty reseni
9. 11. 2011 jzvc Re: Re: varianty reseni

Anketa
Jak se vám jeví Pirátská strana v porovnání teď a před rokem?

Žádná změna
12% (275)
 

Lepší
68% (1542)
 

Horší
4% (102)
 

Šaškárna
10% (234)
 

Neznám takovou stranu
3% (87)
 


Nejnovější články

12. 10. 2014 | 36
Zvolbovaní Piráti
22. 7. 2014 | 684
Americké lhaní -základní prostředek politiky
30. 4. 2014 | 23933
Facebook je konec. Konec japonec.
2. 4. 2014 | 981
Evropa je naše moře
1. 4. 2014 | 167
Pirátské noviny mají nové sponzory
16. 3. 2014 | 2988
Zrození České pirátské strany
30. 6. 2013 | 6198
Rozhovor k rozšíření autorského zákona
27. 6. 2013 | 306
Kramaření v Kramářově vile a co bylo příčinou
16. 6. 2013 | 4940
Korupce je podstatou současného politického systému.
27. 5. 2013 | 1667
Zaměstnávají České dráhy sebevražedné manažery?

Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 3392
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 495
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 413
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 402
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 284
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 229
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 3154
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 212
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 150
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 139
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 121
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 264
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 11015
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 32710
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 11251
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 345
České příhraničí
22. 9. 2012 | 4557
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 14239
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 292
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Zvolbovaní Piráti

12. 10. 2014 | Piráti | 36
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?
Zobrazit celý článek ►
 

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 684
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23933
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 981
Chvilka angažované politické poezie.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.